Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 3605 ggr
sissie
3/27/10, 5:21 PM

Ny på sajten

Välkommen hit önskar jag dig! Vare sig du kom hit via en sökning i en sökmotor eller via någon länk!

Det här är sajten är för alla som har någon form av dolda handikapp, har någon i familjen som har det eller bara vill veta mer. Det kan vara allt från att man har tillfällig värk, wiplash, MS och alla andra som inte syns utåt. Här kan du få stöd och ställa frågor till oss andra på sajten.

Ny på sajten

Om du inte tidigare är medlem på iFokus så kan du registrera dig i den orangea rutan till höger så kan du ställa dina frågor direkt. Det tar bara en minut och kostar ingenting. Bland alla fördelar med att vara medlem finns:

* Du kan sätta bevakningar på diskussioner du tycker är intressanta.
* Du kan delta i och läsa röstningstrådar.
* Du kan gå med i dolda grupper.
* Du blir medlem i hela iFokus med samma medlemskap.
* Då får ett fotoalbum, blogg och gästbok.
* Du får en massa nya vänner.
* Alltihop är gratis!

Läs gärna igenom skrivreglerna så du känner till dem.

Så välkommen hit till oss.

Sajtvärden / Sissie

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
Tride
4/3/10, 12:39 AM
#1

HejGlad

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

sissie
4/3/10, 12:42 AM
#2

Hej hej! Välkommen hit!Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

macthilda
7/15/11, 6:56 PM
#3

Hej Kul att vara här, jag är inne lite nu och då för att lära mig hur det fungerar här. Jag är en tant på 69 som har en hjärnskada edert en encefalit , jag har också en pajad lever men ett glatt humör och det hjälper långt. Ha det bra ni som råkar att läsa detta.

sissie
7/15/11, 9:18 PM
#4

Välkommen hit! Alltid lika kul med nya ansikten. Här inne är alla här till och från. Det är inte alltid som värk m m tillåter att man är här inne varje dag. Men alla har gott humör, även om en och anna gnältråd dyker upp för att få lätta på trycket. Men det är helt ok, då vi alla kan vara med och stötta istället.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

BabyDragon
9/28/11, 6:03 PM
#5

#3 Välkommen :) Roligt med fler ansikten.

Curse_of_Sif
4/2/12, 7:42 PM
#6

HejGlad

Kul att vara här, blev medlem idag. Är ledsen dock att ingen svarat på mitt inlägg än, men sånt kan väl ta tid… Jag har inga vänner här än heller, kanske för att jag inte är så bra på att starta konversationer. Jag har ADD och aspergers syndrom iallafall, om någon vill vetaTungan ute

Verkar vara väldigt trevligt och öppensinnigt här, så det är skönt :-)

Annons:
cavalo
4/2/12, 9:00 PM
#7

Välkommen Curse_of_Sif!

BabyDragon
4/2/12, 10:34 PM
#8

Välkommen Glad Det är ingen superfart här då sjukdommar/skador kan göra det svårt att titta in ofta. Men ge det tid så svarar någon :)

sissie
5/6/12, 8:55 PM
#9

Här är många inne och läser, men det är inte alltid som orken räcker till att skriva. Det tar tid ibland men det måste det få göra för många. Dessemellan är det mera fart.

Önskar dig välkommen hit. Och kram på dig.Glad

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[Joanna76]
7/13/12, 11:16 PM
#10

Hej allihop, blev medlem igår när jag scrollade bland iFokus sajterna för att se om det finns något spånnande.

Är en 36 årig kvinna med en 17 årig dotter, har asperger medan hon har add. Inte lätt alltid men det går Cool

BabyDragon
7/13/12, 11:50 PM
#11

Välkommen hit Glad

KaosPrinsessa
11/19/12, 11:54 PM
#12

Hej!
Presentationer är svåra, men ska försöka.
Jag är iaf 25 år och bor i Stockholm i ett stödboende. Har diagnoserna AS (egentligen autism, men orkar inte gå in på varför jag skriver AS… same shit different names :P), ADHD, depression, fobisk personlighetsstörning och frontallobs epilepsi. Har även en skada i nacken som jag faktiskt aldrig har kollat upp. Det ändu på skolgymnastiken och då skolsyrran inte var där när en av eleverna skulle hämta henne så körde gympaläraren ut mig trots att jag bara någon minut tidigare varit avsvimmad i över 10 minuter. Jag vågade aldrig säga nått till mina föräldrar för ville inte oroa de. Detta hände när jag var 12 år och har sen dess haft konstant värk i nacken, men man lär sig ju att leva med det med.
Mina intressen är främst skapande (ex. rita, scrapbooking..), japansk kultur och det övernaturliga.

Upp till toppen
Annons: