God morgon 22/11-07
God morgon. Som vanligt just nu när man vaknar grått och trist ute. Men det gör inget man är ju på ett helt undebart humör själv, så då finns det ju inte grå trista dagar. Nej nu skämtar jag,. Usch! rent ut sagt för dessa grå dagar, saknar nu lite snö som lyser upp lite.
Nu ska jag ta tösen min till skolan, sedan hem och städa och fixa. Senare på em är det hockeyträning för tösen. Det är jättekul att både se på och vara med där ute på isen. Så det blir nog att jag snörar på mig skridskorna och är med där ute på isen. Om jag inte ramlar och bryter benen av mig så ses vi senare här inne.
Ha en riktigt bra dag alla!!! :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
god morgon själv! Var uppe och väckte tuppen, som vanligt på vintern, när första frosten kommer och det är förkylningstider, så får jag utslag på kroppen. Armar och ben och ansikte klarar sig, men resten… Kliar KalleAnka…..Så nu väntar jag på, att Vårdcentralen skall ringa, så jag får komma ner.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

God middag!
Har haft hantverkare här hemma hela morgonen och förmiddagen, men nu är det klart och jag har städat efter dem. Nu är det tvättstugan som gäller och sen det eviga bekymret - vad ska jag ha till middag idag!
#0 Hoppas att du är hel och välbehållen, Medde!

Nu säger jag god morgon. Hela dagen har varit upp och ner. Gick upp vid 6-tiden i morse vilket är TIDIGT för mig. Detta för att jag skulle få min månadsdos av bromsmedicin mot MS.
Kom hem och somnade alldeles utmattad. Har nu vaknat och det visade sig att jag sovit i 6 timmar!
Så nu börjar tydligen dagen för mig, som sagt, helt upp och ner. Hoppas att ni alla har haft en bra dag i den disiga världen som är utanför. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#2 Tack. Jag klarade mig i dag igen, men en sak säkert är att även jag behöver skydd inte bara min tös. Man är ju lite som en gråsten som är ute och åker.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥