God morgon 21/11-07
God morgon. Hoppas ni alla vaknat till en ny fin dag, tyvärr är det grått och trist ute nu så man har lite svårt att få upp ögonen. Jag vill ju så gärna ligga kvar och sova, Så det är inte utan att jag vill ha lite snö, det blir så mycket ljusare ute.
Jag hoppas ni alla får en riktigt bra dag. Så kanske vi både hörs och ses här inne lite senare. Må nu riktigt gott alla :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

godmorgon japp grått och trist

Suck, själv ska jah till tandläkaren snart. Så den gråa dagen stämmer in på vad jag känner. Fast jag hoppas på en underbar dag än då. Både för er och även för tjejen som blir plågad i tandläkarstolen. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ja, gick det bra? Tandläkaren är ju inte det bästa som kan hända en, precis….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Straffas och måste tillbaka dit imorgon. Hade dock inga hål, men en del tandsten, Suck. Så pass mycket att jag ska bedövas. Vilket jag verkligen inte ser fram mot. /Vanessa
#4 Men ack så modig du är, jag är så rädd att dom måste söva ner mig för att kunna fixa mina tänder. Både dyrt samt att det finns ju en risk vid sövning. Men tänderna måste ju lagas och klarar inte att vara vaken.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Vi får se om jag är så modig. Återkommer i eftermiddag. För jag är rädd, men inte så rädd att de behöver söva mig. Tror jag. Kommer kanske ångra mig. /Vanessa