God morgon 24/11-07
Jaha, idag är det exakt en månad till julafton.
Här är det en kylig, frostig och klar morgon och man ser faktiskt solen skymta mellan träden :)
Lilla piplisa (katt) sitter och gnäller framför köksskåpet där hon tror att hennes senaste (ny igår) pälsmus har "gömt" sig. I verkligheten har den rymt till min ficka. Jag är tvungen att ransonera tiden eftersom hon leker konstant i timmar med dem varefter hon äter upp deras svans, och sedan tröttnar. Inte heller så bra för stressnivån.
Inget särskilt inplanerat idag annars.

God morgon, och denna gång kan jag faktist säga det. Är vaken sedan någon timme. Mitt ena bonusbarn är hemma hos mig och min man. Så härligt då vi inte träffats på ett tag.
Sedan ska jag hem till mamma med kattmaten till Love Tasslös. Då sitter väl vi och pratar och fnissar en stund.
Solen lyser och visar väldigt otvättade fönster. Så å ena sidan är man glad för ljuset, å andra sidan deppar man för att det ser så hemskt ut. Suck. Ska nog putsa lite på de som man ser i solen.
Ha en bra dag allihopa. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
God dag. Solen skiner så fint nu så vi ska ut tösen och jag, för att ta vara på den fina kalla dagen. SallyB vilken stress jag fick när jag såg att det är endast i mån kvar till jul. Näe skämt o sido tar det lugnt om det, men min tös är i eld och lågor för att det är så långt kvar till jul!!!
Nu ska vi iväg,men hoppas alla får en riktigt bra dag,samt att vi hörs här inne lite senare.//Må bäst alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Appropå jul, vilket ju leder tankarna till shopping, så kan jag meddela att idag är det "Den konsumtionsfria dagen".
Så, handen på hjärtat, har ni shoppat eller låtit bli idag?
Jag har varit ute och shoppat i dag, men inget onödigt alls
SallyB Har Lilla piplisa fått tillbaka sin mus än? Den var ju söt,klart hon gillar den.
Go kväll. I sthlm har dagen varit väldigt fin med mycket sol. Man blir så mycket piggare då solen framme.
Vi har haft det ganska lugnt och bra tösen och jag idag. Nu ska vi snart sätta oss vid soffan och ha mys kväll hon och jag. Vi har lite godis och annat smått och gott så vi får nog det bra framför tv hon och jag. Ikväll igen.
Så en riktigt trevlig kväll på er, så hörs vi i morg fm /medde

Hej hopp!
Medde då!!! ;)
Bilden är på en tråkig mus! Dvs den har inte nån svans längre! Veckans musär vit, rolig och har ännu så länge svansen i behåll :)

God kväll, eller vad det nu kallas när tiden är 23.00. Var hemma hos min mamma som jag sa att jag skulle vara.
Vilat i vanlig ordning, så fort jag äter måste jag sova. Fattar inte riktigt varför. Så det har blivit två vilopauser.
Diskat och gjort sådant vettigt, som man ska göra har jag hört rykten om :-).
Ha en underbar kväll och natt. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.