Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 732 ggr
SallyB
0

Godkväll 25/11-07

Så äntligen är iFokus igång!

Hoppas ni har haft en någorlunda bra söndag.

Just tittat på Greys Anatomy - superbra serie, tycker jag.

Ikväll på 3:an går första delen i ringentrilogin (kl 21). Ska nog se den, även om jag sett den på bio. Men det var ju ett tag sedan. Jag var fö inte allt för impoerad av trilogin förutom vad gäller det "tekniska" innehållet. Men det är ju svårt att överföra en så komplex bok(serie) till film.

medde
0

God kväll.  Visst är det härligt med att iFokus är igång, men är ju inte beroend alls, Nä nä!!! inte jag.

SallyB du har just sett på min favorit serie Greys Anatomy. Men det är ju sista avsnittet i veckan nu, Hmm…. Vad ska jag göra då? Hoppas det är bara nu över jul det är slut, och att den kör igång igen direkt efter jul.

Idag åkte jag och min tös in till NK Hamngatan och tittade på deras julskyltning. Alltid lika fin. Men oj vad det är mycket människor inne i stan nu som julhandlar, fullt över allt. Men många är väll som jag, snåla! åker in till stan då det inte är trängselsaktt (fritt på helg) skämt o sido så snål är jag inte. Nu ska jag och tösen min sätta oss och spela bingolotto.

Ha det riktigt bra nu alla! Hoppas vi ses och hörs hör. Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
0

God kväll/natt eller vad det nu är vid 01.00. Som vanligt är mina dagar upp och ner. Min älskade man kom hem vid 4-tiden i morse, och jag somnade inte förrän han kom. Men kan dock inte skylla på honom, för jag var vaken frivilligt och fastnade bland annat i ifokusträsket.

Tycker om trilogin, men har bara sett två av dem. Men ska nog köpa alltihopa till mamma i julklapp till mamma som vill se sista delen. Men inte längre kan sitta på bio (syrgas och allt). Då lånar jag den av henne också :-).

Har ägnat större delen av dagen till att vara tyst och lugn för att min man ska få vila ut. Samtidigt så fick jag göra det. Vi klippte klorna på min ena kisse siom försökte pierca oss. Suck. Och träffade min bror. Nu ska jag fixa lite inför katthemmets öppna hus på söndag.

Sov gott allihopa. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.