Du då?
Det är alltid intressant att veta mer om dig som hedrar oss med din närvaro. Berätta gärna lite om dig om du vill. Det kan gälla vad som helst från väldigt smått till större.
Har du dessutom något att berätta om som handlar om detta område som sajten kretsar runt så är du mer än välkommen att pm:a mig eller Medde här. Vi kan alltid göra det hela till en tjusig artikel.
Om du dessutom tror att du skulle kunna hjälpa oss att driva sajten som Medarbetare så är även det öppet för dig. Skriv och presentera dig på pm om vad du kan erbjuda sajten och oss.
Sköt om er, och öppna slussarna inåt så att kan en massa spännande saker komma fram ur det :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Hejsan!
Heter Veronica och jag är råttokig, katter hamnar också otroligt högt på min lista. Jag är uppvuxen med dom och kan inte ens tänka mig ett liv utan något lurvigt att ha i knäet.
Jag är/var smyckesdesigner, konstnär och nu fifflar jag lite med stickning bla.
Det var en ren slump att jag hittade hit men oj vad lämpligt.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Härligt att du hittade hit. Själv är jag kattälskare, och djurälskare överlag. Skriver jämt och ständigt, samt älskar att hålla på med inredningsdeisgn. Där mitt hem är min målarduk så att säga.
Du är väldigt, väldigt välkommen hit! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Jättekul att du kommit in här. Hjärtligt välkommen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥