God morgon 27//11-07
God morgon önskar jag er till denna fina men ack så kall dag. Tyckte det var riktigt kallt då jag gick ner till garaget och hämtade bilen för att köra tösen till skolan. Ville bara hem igen och in i värmen, och jag som alltid säger"man är ju viking" men inte i dag inte.
Igår var jag riktigt duktig och tvättade bilen, det lever jag på fortfarannde kanske bara så jag har en ursäkt för att vara lat i dag. Men i helgen ska jag och tösen börja jul pynta lite smått, hon väntar så på detta, att få sin adventstjärna i fönsteret bla. Men visst är det mysigt med lite julpytnt.
Hoppas ni alla får en riktigt bra dag. Mvh :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Godmorgon Medde och Ni andra!
Nötväcka just nu på besök på balkongen där jag har talgbollar uppsatta för min och pissens förströelse.
Hörs!

Åh, en Nötväcka. Funderar… Nej, jag ska inte sätta talg på vår balkong, för mina katter skulle riva lägenheten för att nå fåglarna.
Själv så kan jag slappna av lite, då jag fick in de sista som ska hjälpa till med katthemmets julbasar. Så det var en sten som föll från min bröstkorg.
Ha en bra kväll allihopa. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Trött idag, varit ledig men betalat räkningar och tandläkare m m så det känns inte roligt just nu.
Alltid roligt dock att gå in här och titta! Det piggar upp en lite!

Skönt att läsa att det piggar upp att komma in hit. Det värmer mig som en vetekudde runt mitt hjärta att läsa det.
Återigen så syndar jag med att sitta här mitt i natten och läsa och skriva. Men har mina sovpauser efter middagen, sedan vaknar jag och är pigg. Denna gång slapp jag vakna av mardörmmar. Det är inget kul. Så nu ska jag fippla lite mer, och somna om. Ses imorgon. /Vanessa

Min mat-och-sov-klocka är också helt vimsig!
Nattinatti!
//Sally

Och lite mer fipplande blev en massa, och nu är klockan 03.30, om ett par timmar ringer min mans väckarklocka för en dag till på jobbet för honom, medan jag rullar ihop mig under täcket och somnar. Suck. Måste ställa om klockan snart. /Vanessa