Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 673 ggr
SallyB
0

God Morgon 28/11-07

Inatt har jag sovit ca 2 timmar (och som vanligt på soffan… suck). I liket med flera andra här inne (inga namn nämnda ;) ) har jag en dygnsrytm som är helt snurrig.

Inte lätt inte.

Som vanligt inget särskilt inplanerat förutom att försöka ta mig i kragen ang förberedelserna för att börja söka praktikplats. Samt lite "pappersjobb" som ligger och pockar på uppmärksamhet. (Negligerar dock stenhårt dammråttorna som hoppar omkring och leker kurragömma med mig)

medde
0

God dag. Brrr… I dag är det kallt här, samt att dom har lovat snö nu till em samt en vit 1 advent. Men SallyB du ska vara rädd om dig! ang dammråttorna så ser jag dom inte heller här hemma. Men dom blir stora som ardennerhäster så fort..

Tösen och jag har börjat att rota fram alla julsaker och sånt som nu ska fram till advent. Tyvärr vart en massa fina tomtar krashade förra året. Nu är katten ett år äldre så vi hoppas att vi inte får för många i små bitar detta år….(tror jag!)

Ha en riktigt bra dag alla. Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[SvenA]
0

Fammråttorna är det de som anfallaer från alla håll ? Har alltid undrat vad de är för något.

vanessa
0

Ja, dom är hopplösa. Mina är mer ardennerliknande och de galopperar långsamt fram som dem också. Men förträgningsinstinkten är rätt bra här hemma.

Jag har tagit det vääääldigt lugnt idag. Det enda vettiga jag tänkt göra är att färga håret lite, men inte ens det verkar bli gjort. Väntar nu på en bra måltid som min man ska ta hem från vår gårdskrog. De gör så hejdundrande god mat där.

Ha en bra kväll allihopa! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

emiya
0

Godkväll - eller vad säger man vid denna tiden….

Borde gå och lägga mig, men bara måste in en sväng här!

Dammråttor? Är det de som ibland hoppar upp och biter en i hälarna? De är i alla fall lätta att förbise till den dagen de anfaller i stim….

Har också tagit det lugnt idag efter pengachocken (läs: betalade räkningarna) igår. Men i morgon är det full fart igen, har en kurs som börjar efter lunch. Att det ska vara lika svårt att komma i  sängen som ur den! :))

Godnatt på er!

vanessa
0

Visst är det konstigt att man har sådana problem att hamna i sängen vågrätt. Lodrätt med datorn har jag inga problem med, men då somnar man inte. NU SKA JAG GÅ OCH LÄGGA MIG. Sov gott allihopa. Lindar in mig i två katter nu. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Leffe
0