Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 510 ggr
medde
0

God morgon 29/11

God morgon. Passar på att smita in här till er och önska en god morgon, Tösen har gympa i dag och det har dom i en annan skola så vi fick lite extra tid nu på morgonen, eftersom jag kör henne dit.

Snön som föll så fint igår kväll har nu under natten och kvällen regnat bort, så nu är det grått och trist igen. Vi får se hur det går med vit 1 advent som det vart utlovat.

Ha en underbar dag alla. :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SallyB
0

God morrn!

Inatt har jag sovit riktigt hyffsat! :)

Här är det grått och snöar med såna där små små snöflingor! Äter just nu frukost (bagels - är nästan beroende). Ska nog ner på stan sedan under dagen för lite ärenden. Bl a se om djuraffären fått in laserpekare, ska prova om pissen gillar såna. Blir samtidigt hennes tvåårspresent.

Leffe
0

Har "städdag idag. Får främmande i kväll. Och tittar jag mig runt omkring så inser jag att det inte kan se ut så här.

Sköt om er

medde
0

#1 Tror säkert pissen kommer att älska den, mina har en laserpekare som tösen min brukar köra igång katterna med. Dom har hur kul som helst med den, , men dock med en reservation att möblerna och tavlor far, men kul har dom.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
0

Köpte själv laserpekaren på teknikmagasinet. Finns även på andra liknande ställen ifall djuraffären inte har fått in dem.

Åter till dagen, min granne ringde på när jag sov efter den hårda natten i bland annat ifokusvärlden. Så jag ska gå över till henne och hjälpa henne med att skriva något.

Tror att jag ska börja ta mig i kragen och fixa med ett av de två rum jag låtsas inte se efter omtapetseringen. Om det så bara är att slänga en sak eller sätta upp en sak i en hylla. Om mindre än en månad så kommer släkt och vänner hit för att fira jul. Hjäääälp. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alexej
0

Hm, jag kommer alltid för sent eller för tidigt?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Du kommer vid samma tid som jag. Då tillhör du vampyrgänget här på Skuggfolket. Skuggfolket som håller på att få en annan betydelse här :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.