God morgon 2007-11-30
God morgon. Sista november. Dimmigt ute och jag tidigt uppe. Två timmars sömn. Ska städa och sortera i några skåp idag.
Sköt om er
God morgon, är på jobbet, axeln är bättre men ett par dagars vila nu så ska jag vara någorlunda fit for fight igen. Lika grått och trist här. Har bara varit vaken 2 eller 3 gånger inatt :o))

Go'förmiddag!!
Grått och trist ute liksom inne!
Hur får man sån energi att städa skåp!? Om jag kunde önska något i julklapp, så vore det energi!

Sally, det är en perfekt julklapp. Skriver på önskelistan nu :-). Själv så har jag skrämmande nog haft en väldigt vilande dag, harkel, sovande okej. Men har en ursäkt, lördag och söndag så blir det en dag i de hemlösa katternas tjänst, med att stå i Djuraffär och på julbasar på katthemmet. Så vi kan väl komma överrens om att jag vilade för att få energi…
Ha en bra kväll allihopa. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Idag har jag varit på stan för att leta efter laserpekaren. Gick till djuraffären på stan som inte hade några, trots att de lovade att de skulle beställa in till förra veckan. Clas Ohlsson hade en som kostade över 200 pix… Nix! Teknikagasinet hade en tråkig sak för 79-, men den ville jag inte ha (det fnns roligare). Det hade gått snabbare om jag beställt en på Ebay redan när jag började leta efter laserpekare för två veckor sedan. Min lokala djuraffär säger att de ska få in nästa vecka, men där vill jag helst inte handla annat än i nödfall, eftersom att jag inte tycker att standarden på deras djurhållning är bra (har rapporterat flera ggr till Djurskyddsinspektören, men det är visst Länsveterinären som har den butiken på sitt ansvar, så nästa gång ska jag ringa direkt dit). Sedan blev det lite slumpmässiga försök i olika butiker, men icke sa nicke! Som sagt det blir nog Ebay nästa.
För övrigt så får jag en lätt ångest av att gå på stan eftersom jag är en smyg-shopoholic. Det är tur att jag inte har några pengar att spendera, men samtidigt fnns det sååå mycket fint som jag vill haaa *snyft*