Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 678 ggr
Maria
0

Hej, ny här...

Det känns som om jag passar på den här sidan. Känner mig lite vid "sidan av" Trodde först bara att det handlade om MS men skuggfolk är ett sådant bra ord. Passar för alla med kroniska/dolda besvär/sjukdomar.

(Har gjort ett inlägg tidigare om min "neuropatiska smärta" 28/11 Hjälp, en fråga? ifall någon orkar läsa.

Ha´det.

/Maria

vanessa
0

Du är inte vid sidan av. Du har förstått namnet perfekt :-). Du är väldigt välkommen hit till oss i skuggan.

Jag som är värd för sajten har MS, men vi kommer att ta upp en massa frågor här. Däribland hjärnskador från olyckor, goda män, samt andra sjukdomar (Nej, goda män är inte klassat som sjukdom.). Har du något du är speciellt intresserad av så kan du säga till så kan vi försöka göra en artikel eller liknande om det. Eller om du är intresserad av att skriva något, oavsett vad det är så pip till på privat meddelande till mig eller här. . /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Maria
0

Tack!!!

/Maria

lightseeker
0

jag har ospecifik ryggsmärta mfl. sjukdomar och trodde också från början, att jag inte platsade på er sida, så här är jag, er nye medlem.

vanessa
0

Hej, ljussökaren. Du är också så väldigt välkommen hit. Vi passar tyvärr på skuggfolket. Hoppas att framöver även se anhöriga här, för även de behöver ventilera sig. Så du är varmt välkommen! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.