Kan alla läsa här?
Skulle vilja veta, om alla kan gå in och läsa här. Är lite rädd för att prata i så fall, om ni förstår……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Beror på vilket språk du använder… 
Förlåt……tror alla kan läsa här.

Jag kan läsa det :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ja, alla kan gå in här och läser. Det betyder ibland att man borde tänk minst 2 gånger vad man skriver om. Det kan tom händer att tråden dyker upp på google.
Det är lite så som att har sex i ett tält och tror att ingen märker något.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#3 Fniss :-).

Vilken bra liknelse Alexej :)
#3 hahaha varför då bemöda sig om att krypa in i tältet?? *S* nej skämt åsido, jo alla kan läsa vad man skriver här och nyfiket folk finns överallt.
Man kan göra trådar som bara kan läsas av de som är medlemmar, men det måste skapas en sådan grupp först.

Jag kan starta en dold grupp om du känner behov av det. Men vill att den endast används vid väldigt känsliga frågor, men allt annat ute i vanliga forumet. Så att alla kan delta i diskussioner. /Vanessa
Ok, då vet jag…..

Det är lätt att glömma bort att allt är "öppet" och går att söka på google. Känns oftast som att man sitter och snackar med kompisar. Det är det ju i och för sig.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

0 # vi skriver i skuggor här så du ser ej allt du vill se ;)
Nja, det är liksom en väldigt känslig fråga, som jag är väldigt rädd saka komma fram. Så då finns det en sluten krets redan, som jag i så fall vågar berätta i.
Ja men då får vi ordna med en låst tråd för dig Gunilla :o)
Hehe, inte så himla viktigt….Inte ännu, i alla fall. Kanske bara skulle förklara min närvaro här, då jag är lite "outsider" även om jag itne verkar så…