Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 535 ggr
SallyB
0

GodMiddag 3/12-07

Måndag Idag!

Alltid lika roligt med en ny vecka!!! Idag vaknade jag med nackspärr, fast i högerarmen istället för nacken, om ni förstår.

Här är det ett gråväder och ca 5 grader varmt.
Det kanske verkligen är sant att vi går mot en global uppvärmning? Fast för några decnnier sedan då det var några väldigt kalla vintrar, då hette det att en ny istid var på väg. Jaja, den som lever får se, brukar min mamma alltid säga!

vanessa
0

Ja, denna vinter äe inte ens på gång känns det som. Minns när jag var liten och byggde snögrottor som hade godkänts av proffs. Och när min pappa skottade gångar för katten så att han kunde ta sig fram. Det enda som man såg var en svanstip.

Själv började jag dagen med att släpa mig upp, åka till arbetsförmedlingen för att träffa rehabförmedlaren och Försäkringskasse kvinnan. Det gick bra, skönt. Sedan fick jag influensavaccin hos distriktsköterskan. Och nu är jag hemma och väntar på att maten blir färdig. Det känns som om jag haft en produktiv dag idag. Hoppas ni har en underbar dag i regnet och gråheten. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

marieborg
0

Va jobbigt med värk SallyB!

Wow vad mycket du hunnit med Vanessa. Jag har precis släpat mig upp ur sängen och inte gjort ngt som jag har på min lista. Listan består inte av stora grejer utan tex; gå upp och ät frukost, vika den rena tvätten osv…

Men jag får börja nu istället fast datorn hägrar merFlört

emiya
0

#0 Aj då, tråkigt med värk! Men vad positiv du låter ändå, blev glad av att läsa din godmiddag-hälsning!

En ny vecka är alltid spännande! Vad som helst kan hända! Som till exempel att låset hängt sig så jag kommer inte in i min bil - den är lika ointaglig som ett fort - får ringa bärgare i morgon….suck!

Leffe
0

God natt säger jag och hoppas alla har en bra natt

vanessa
0

Hej, Marieborg, kul at du är här. Jo, det blev en produktiv dag fast den var inte planerad så. Sedan gick jag till mamma och hade skrattkalas och klippte klorna på katten Love Tasslös. Och åt igen, vilket är otroligt bra gjort av mig s om oftast äter vettigt en gång om dagen. Så nu kanske jag börjar bli människa igen.

Tråkigt med värken Sally, men det låter som du ändå är positiv, vilket gör livet bättre än endast negativitet.

Men Emiya, vilken otur. Då blir man nästan tokig. Du verkar ändå lugn. Vet inte vad jag skulle göra, men det skulle bli brutalt. Ordmässigt i varje fall. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.