Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikett: god-morgon
Läst 480 ggr
vanessa
0

God natt, eller morgon 4/12-07

Nu ska jag slita mig från datorn och zzzzova. Fast de är jag inte sugen på, men måste göra det. Det är ju en dag imorgon också, förlåt, idag.

Så fortsätt sova gott nu och ha en superbra dag imorgon/idag. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
0

God morgon. Sitter här och önskar er alla en god morgon med tårar som trillar ner efter ha läst den fina tråden Vanessa gjort om "omtankens gåva". Så fint och blir så stolt även för min tös ord som hon ville skriva in själv i går.

Hoppas ni alla får en underbar dag. Här är det just nu snöblandat regn, men mest regn vill jag säga. Tror ni att det blir en vit jul runt sthlm? Må bäst alla!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Asa-N
0

Snön lär väl komma dagen efter julafton som vanligt…. *suck*

Själv jobbar jag och idag är värsta dagen i bokslutet och jag försöker göra det mesta med en arm, vänster axel är långt från bra :o(

SallyB
0

Godförmiddag

Här har det äntligen slutat regna!
Idag kanske det blir "storhandling" lite senare för att fylla på förråden innan julen.

Ha en bra dag idag!

vanessa
0

Nu ska jag på konsert, det är Hives. Så vi ses väl inatt igen misstänker jag. /Vanessa

emiya
0

Godkväll!

Sov oroligt i natt och vaknade tidigt av att något larm gick någonstans. Satt sen och väntade på bärgaren som kom först kl 14.30 för att hjälpa mig med bilen. Det gick inte att öppna den, den var ointaglig som en fästning. Efter tre kvart lyckades han öppna ena dörren och det visade sig sen att batteriet lagt av. Efter byte av batteri kom jag hem, åt, vilade och såg på TV och nu sitter jag här, jättetrött och 1600:- fattigare! :)

vanessa
0

Oj, vad dyrt för att man inte bytt batteri. Den borde pipa när det är dags för byte tycker jag,

Nu är jag hemma efter konserten, och jag hade en underbar kväll. /Vanessa