Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 566 ggr
Maria
0

Lite gnäll

Två nätter har varit jobbiga nu. Jag har haft så ont i vä sida. Det är precis som om det skulle vara en och samma "nervtråd" som går från höften, armen, nacken och upp i huvudet. Jag kan stå ut med värken i kroppen men huvudet gör att man blir helt handlingsförlamad. Det finns där hela tiden. Armen kan jag "glömma bort" en stund men huvudet…

Det blir en ond cirkel. Man vet att i morgon börjar en ny arbetsvecka och man ska ju helst vara utvilad efter helgen men blir istället helt matt.

Ursäkta gnället men det är så skönt att skriva av sig lite…

Hoppas på en god första advent för oss alla…

/Maria

BENNYP
0

I med lite sprit så känner du inget för stunden PLUS att det rensar järnkontoret med!

Maria
0

Mår ganska illa när huvudvärken är som värst så sprit är inte till att tänka på men normalt är jag en hejare på att dricka öl…

/Maria

Asa-N
0

#1 om du inte har något vettigt att skriva så föreslår jag att du håller till med dina kommentarer i din egen gästbok, då behöver inte vi andra se dem.

vanessa
0

Sprit är allt annat en en bra lösning. Men tänker på dig #0.  /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hoppfull
0

Det är rätt… bara ut med känslorna så slipper de samlas på insidan!

Som sagt, vi tänker på dig!

Mvh!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Hawknestgrove
0

Ja sprit är utmärkt som konserveringsmedel. Allt består. Speciellt problemen. Så där är det absolut inget lösningsmedel.

För att citera en gammal filosof…

Gå till GLASET med din glädje, men aldrig till FLASKAN med din sorg…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Asa-N
0

#6 det var ett bra talessätt, borde flera ta fasta på :o))

lightseeker
0

hm, #1 har varit inne på de flesta fokus-sidor som jag är medlem på och skrivit meningslösa kommentarer. Ett litet troll eller en olycklig person, ibland kan det vara svårt att veta skillnaden.

Asa-N
0

#8 ja nog verkar det vara en uppmärksamhetstörstande person, synd att han gör det på fel sätt.

vanessa
0

#6 Där slog du huvudet på spiken. Har aldrig läst något bättre om hantering av alkohol. Underbart. Hoppas att du lägger in den på beroenden här i iFokus.

#8 Du har så rätt, det kan vara allt från en olycklig person till troll i begynnande. Förresten, jag bara älskar ditt nick. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Tycker du det, Vanessa? Då gör jag väl det då…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

lightseeker
0

#10, tack för att du gillar mitt nick!