Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 533 ggr
Asa-N
0

OT: En annan snygging

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kan ju inte skriva skönhet om en hane *S*

Men detta är After Eight, min egenuppfödda gerbil-hane som i morgon blir 4 veckor :o) han bor ännu med sina syskon hos föräldrarna men ska om 2 veckor flytta in i egen bur tillsammans med sin kolsvarta bror Toblerone :O)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=fcb2274e-ce96-4cc3-8ec9-7c73e34bf3a0&Filename=After Eight, siamese, 3 v.JPG)

Asa-N
0

och här är brorsan Toblerone…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=03ea9e68-6f4f-4b00-8edd-3582686154c6&Filename=Toblerone, Black, 3 v.JPG)

Asa-N
0

Bror nr 3 som heter Non Stop….

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=a4a6966c-414b-4149-86f7-9d3ac451595f&Filename=Non Stop1.071128.JPG)

Asa-N
0

och till sist, enda systern Mon Cherie….

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=c8d7e82f-1459-4147-9682-1abba9829361&Filename=Mon Cherie, Slate2, 3 v.JPG)

SallyB
0

Gullegisar -men borde inte Toblerone heta Lakrits eller nåt sånt?

Asa-N
0

#4 hahaha jo det kan man tycka men denna kullen har temat Choklad :o))

Maria
0

Gerbil? Är det någon hamstersort?

Jättesöta…

/Maria

Asa-N
0

Det är vad som även kallas ökenråttor. Ingen hamstersort alltså, men jag föder även upp guldhamster :o)

Ni får gärna titta in på min hemsida:

Alladins Hamster- o Gerbiluppfödning

vanessa
0

After Eight var så söt så jag smälter och letar plats i hemmet. Tittar, tittar. Kollar med katterna. Inser att han kan få ett bättre hem. Suck, hade liknande när jag var liten som jag räddade från döden. Hittade hem till dem.

De är typ ökenråttor har jag för mig, men har en pälsbekladd svans från råttor och möss i vanliga fall.

Pussa After Eight. Kom på en annan anledning att han inte ska hit, jag älskar ju just den chokladen. Mums. Vampyrtänderna börjar visa sig… Näh. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Asa-N
0

Hahaha After Eight, som också är på min avtar, och Toblerone ska bli kvar här. Lovar att pussa massor på honom o har du vägarna förbi så kan du komma o pussa själv också :o))

emiya
0

Vilka fina djur! Ska läsa på om gerbiler - märkte att jag inte vet  så mycket om dem!

Asa-N
0

#10 å det är många som inte vet så mycket om dem tyvärr. Det är mycket trevliga och pigga djur, lättskötta och luktfria. Enda "svårigheten" är väl att sätta ihop dem, det kan sluta hur som helst.

Alexej
0

Jättesöta!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Asa-N
0

Tack :o)

storAnnette
0

Jag gillar också gerbiler men vi har inga nu eftersom vi har katter.