Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikett: god-morgon
Läst 619 ggr
Asa-N
0

God morgon/Godmiddag är det dags för

Upptäckte just att ingen skrivit dagens gomorron-hälsning, så jag "offrar" mig Skrattande

Idag känns axeln ganska ok, men jag har värstaste träningsvärken i nackmusklerna, men det går över, men om det var massagen som hjälpte till med axeln låter jag vara osvuret, det kan ha varit vinet jag drack igår Räcka ut tungan

Idag har vi en otroligt trist dag i Stockholm, det regnar och snöar om vartannat och nyss när jag var ut så var det både och!!! *suck*

Hoppas att alla får en så bra dag som möjligt.

SallyB
0

Jag skulle just skriva en gomiddatråd, men du hann före mig. Skönt att höra att axeln är bättre :)

Fö har vi samma slags väder här, en av de gråaste och regnigaste dagarna hittills denna höst/vinter. Har dock inte varit ute ännu, men måste snart ut för lite proviantering.

Maria
0

Regnigt och trist här också. Är genomförkyld och har svårt att svälja men det var länge sedan sist så det var väl min tur nu…

Tycker att en förkylning är en "baggis" jämfört med all värk så idag har jag bara njutit av att vara inne…

Skönt att din axel bättrar sig. Träningsvärk vet man i alla fall att det går över…

/Maria

vanessa
0

Ska på födelsekalas nu, heter det så när man fyller 39? Återkommer hit sedan. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

vanessa
0

Är hemma från kalaset och det var supertrevligt. Jag njuter nu, för jag mår så mycket bättre med den nya medicinen. Så jag orkade vara där hela tiden, och var social som sjutton. Så skönt. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Asa-N
0

Gud vad roligt att höra Vanessa :o)) riktigt roligt.