Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikett: allmänt
Läst 616 ggr
Hawknestgrove
0

HEj gamla vänner, ny här....

Halkade in lite på ett bananskal, liksom. Skuggfolket, lät så mysigt på något sätt… JAg har också en skugga, som följer mig vart jag än går, fast inte av den fysiska arten. det är en lucka, eller en skugga, kan vi kalladet, som tystar ner 15 år av mitt liv. Mår inte dåligt av det, men har haft vissa svårigheter i arbets-och sällskapslivet p g a det. Här inne på focus finns det två människor, som vet, kanske jag kan prata om det här, får se.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Hej, Gunilla. Vad glad jag blir av att se dig här. Ja, alla som har bekymmer, öppna eller hemliga, är välkomna hit. Väntar nu på lansering så att det blir lite mer liv och rörelse här. Så jättevälkommen. Och det är alla som klickar sig in här, bara så ni vet! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Ja, sidor som du är med i har jag svårt att låta bli……

vanessa
0

Hmm, är du en stalker? :-). /Vanessa

medde
0

Kan vara :-) 

(men jag gör ju det med)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Hawknestgrove
0

Haha, Vanessa! Ja, ser du inte, hur jag smyger runt i buskarna hemma hos dig och spionerar på digSkrattande

Simson
0

Här är det en till som smyger omkring i buskarna! Skrattande Överallt Vanessa är där springer jag också omkring! "Kul" att du också hittade hit, Gunilla! Även om ordet kul kanske är lite "fel".

Har aldrig tänkt att jag är en stalker… *fniss*
Däremot blir jag otroligt inspirerad…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
0

Åh nej, inte en till stalker :-). Vad ska man sätta för benämning på det, kanske Vanessa stalker… Du är också så välkommen hit Simson, tycker om att se dig på iFokus, det vet du. /Vanessa

Simson
0

Vanessa: Jag trodde skuggfolket var en grupp för oss som skuggar dig…är det inte det menar du??? Räcka ut tungan

Hawknestgrove
0

Simson, sluta nu1 Jag skrattar på mig!!!!!!!

Simson
0

Gunilla: Snart tar hon mitt ip-nummer och stänger av mig…

Jag kanske är ett troll… BUH!!!

(känner du någon som har svårt att vara seriös???)

Hawknestgrove
0

Simson du talar just till en!!!!!

Simson
0

Gunilla: Det är kanske hårfärgen från i lördags som letat sig in i hjärnbarken på mig??? Fundersam

vanessa
0

Ohhh, nu blir jag rädd :-). /Vanessa

Hawknestgrove
0

Ja, vad blev det? Rätt snyggt rött? Här är det rätt snyggt rått med inslag av grått.  Rått är lika med råttfärgat. Dessutom självstripigt. Vanssa, ingen fara. Jag älskar vitlök och klarar av att se på kors. Dessutom så matar jag småfåglar

storAnnette
0

Vad ni är tokiga!

Så skulle mitt barnbarn ha sagt så jag säger det jag med.Jag halkade också in här,blev nyfiken på vad skuggfolket kunde vara!

Asa-N
0

Tala inte om hårfärg!!!!!!!!!!

I förrgår när jag kammade mig, det händer att jag kommer ihåg att göra det *S*, så upptäckte jag mina första grå hårstrån!!!!!!!!!

Ropade på Malin, dottern som är 14 år, och pekade och sa: Ser du det där???

Ja svarade hon och du mamma, det är flera där sa hon o pekade straxt under!!!!!!!!!!!

Någon som vill ha en 14-årig dotter?? Ganska billigt *S*

vanessa
0

Fniss, ja barn. Min bonusdotter Emma frågade mig en gång detta: Fryser du fast det är så varmt, du har ju gåshud på benen.

Mitt svar blev mer åt harkelhållet.Då min "frysande" hy var apelsinhud/celluiter. Som jag dock inte har längre, men oj vad hon kommer att få äta upp den kommentaren i framtiden någon gång :-). Hornen börjar växa ut på min panna. /Vanessa

Asa-N
0

Hahahaha gåshud *S* ja det ska hon få äta upp tycker jag *fnisssar*

Simson
0

Vanessa: De kallas smilgropar!!! Cool

vanessa
0

Oj, smilgropar. Det låter trevligt. Tack, Simson. Men hämden kommer ändå :-). /Vanessa

Asa-N
0

Hahaha ja smilgropar heter det och jag har ett gäng jag också :o) men inte en enda i ansiktet *S*