Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 718 ggr
vanessa
0

God gryning 9 december

Hejsan, sitter här som vanligt på natten, så då passar jag på att skriva en god gryningstråd :-).

Ska börja det hela med att gå och lägga mig, för nu har min dag gått till ända. När jag sovit ut så hoppas jag att träffa Medde. Kommer nog få vinka hejdå till min man som ska åka ut till garaget. Vilket innebär meckande med racerbil.

Hoppas komma iväg och köpa några julklappar. Men vill inte att det ska regna, så vi får se. Sköt om er! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Faxlin
0

Ja då säger jag god morgon då. Jag har visserligen inte somnat än, men ni andra kanske vaknar snart :-)

Hoppas eran dag blir riktigt fin och att ni slipper må dåligt.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Leffe
0
[SvenA]
0

God Morgon är det inte dafs för er nattuglor att vända tillbaka till normal dygnsrytm.

Asa-N
0

God morgon gott folk, Sitter här med mugg kaffe nr 2 och ska straxt ringa en uppfödar-kompis som är på väg hit till Sthlm och har min nya avelshane med sig. Ska kolla var hon är så jag kan väcka dottern i tid för att sedan åka och möta upp vår nya hane :o)

Alexej
0

Sitter också här med min kaffe och funderar om jag inte ska lägga mig igen. Det är så grått och tråkigt idag…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

storAnnette
0

God eftermiddag då,morgonen var längesen nu.Då var vi på cheer-uppvisning,yngsta dottern tränar det.

Här uppe i Luleå är det -3 grader och ytterst lite snö på backen idag.Det ljusar upp lite efter några gråsvarta tödagar.Precis lagom vintertemperatur tycker jag så vi ska bege oss ut på promenad senare.

marieborg
0

God eftermiddag! Själv gick jag upp 12,30!! Håller på och tvättar och ska hinna med att åka och handla kattsand, besöka jobbet och kolla på nya Simpsons filmen. Enda jag ser fram emot är kolla på filmen!

Besöka jobbet är ngt som jag verkligen inte vill…får ångest bara jag tänker på det men jag måste. Var säkert över en månad sedan jag var där och för vare dag som går kommer att det kännas jobbigare och "läskigare" att vara där. Tänkte smygstarta med att åka dit med sambon när ingen är där och bekanta mig med arbetsplatsen igen. För er som inte vet har jag panikångest och har sista tiden varit sjukskriven på heltid för att jag har mått så dåligt att jag inte kunnat lämna lägenheten, men med ny medicin så börjar må lite bättre. Hoppas bara att jag klarar ta mig upp till min arbetsplats, jobbar på ett stort företag med massor av gångar och korridorer som ger mig yrsel men jag ska göra så gott jag kan Glad

emiya
0

Hu, vad helgen gick fort! Igår var jag och hämtade min vinst i en zoo-affär, jag deltog i en tippatävling om katter förra söndagen och hade alla rätt. Jag vann fem kilo kattmat! Det blev jag glad för, brukar inte tillhöra dem som vinner något. Har nog mer tur i kärlek då…..:)

Idag var vi på julmarknad här i samhället. Vett att ta bra betalt hade de, för en massa onödiga grejer man inte behöver! Men visst fanns där en del fina saker. Jag höll dock hårt i plånboken, för pengarna är väldigt små just nu…..

vanessa
0

Nu är det väl läge för mig att säga god natt. Var tyvärr tvungen att åka med mamma i ambulans till sjukhuset då hon blivit dålig. Men de kommer att ta väl hand om henne och förmodligen ge henne blod också, för hennes blodvärde var så dåligt. Så nu ska jag försöka vila, och de ringer om det blir problem. En tråkig avslutning på helgen. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Faxlin
0

Vad tråkigt för dig vanessa. Hoppas din mamma piggar på sig i alla fall.

Mvh åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

SallyB
0

Å vad ledsamt, Vanessa.
Håller tummarna att hon kryar på sig nu då.

Min mamma är också sjuklig men bor 50 mil bort, så hon får åka ambulans ensam. Problemet är bara att hon är så envis att erkänna när hon behöver hjälp, att det oftast går alldeles för långt innan hon söker hjälp. Nu har hon dock hemsjukvård i form av en sjuksyster som kommer varje morgon och kollar upp henne, skönt att veta att hon inte ligger hjälplös iaf.