Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 469 ggr
Maria
2007-12-10 11:02
0

Förkyld.

Hejsan.

Jag har varit ordentligt förkyld i ett par dagar nu. Hosta, snuva, lätt feber. svårt att svälja m.m. Kan inte minnas sedan sist. Det var i alla fall länge sedan så det var väl min tur nu. Ingen Influensa tack och lov.

Det konstiga med detta har varit att all min "normala" värk har varit som bortblåst. Jag brukar ha sådan värk i nacke, huvudet och ena sidan med vä arm som värst (näst efter huvudet).

Det var den bästa förkylning jag någonsin haft…

/Maria

Asa-N
2007-12-10 12:53
0

Hahaha skönt med en "bra" förkylning då, så då hoppas jag du får behålla den ett tag :O))

Maria
2007-12-10 15:58
0

Hur bevarar man en förkylning bäst måntro?…Haha skämt åsido men dessa dagar har varit sköna…trots allt.

/Maria

Alexej
2007-12-11 00:58
0

Kroppen är konstigt. Jag låg en gång med blodförgiftning på sjukhuset och mådde sedan jättebra. Vet inte vad jag fick men en massa penicillin. Men 2 veckor eller nåt efteråt mådde jag hur bra som helst.

Nu fick jag penicillin för ett kattbett och hoppade lite på sammma effekt men det var inte så.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus