OT: vår nya avelshane
Måste bara visa er vår nya sötnos, en trött sådan iofs men söt ändå. Han fick dock byta namn från Oui till Baguette som var lättare :o)
Hälsingeskogens Baguette heter han och vi fick hem honom idag. Så söt men lite skrajsen ännu, men om någon vecka eller två så är han lika tam som de andra kompisarna här.

Så söt! Fin färg och teckning!
Det är en normalfärgad dominant spot :O) och visst är han fin :o) dt är tyvärr inte så ofta man ser normalfärgade dominant spot, eller någon annan dominant spot för den delen heller.
Avelshane. Haha… jag tänkte mig någon ståtlig hingst först. Det är klart att all avel har sina avelshanar (så dum jag är) men en sådan liten en…
Så söt han var. Jättefin färg.
/Maria

Söt illerkille!

Vilken söttass han är. Men det är väl ändå inte en iller? /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#4 ja det låter lite stort med ordet avels-hanne :o)
#6 nej det är ingen iller, det är en guldhamster :o)
Jag har haft 4 hamstrar i mitt liv och det är ett jättetrevligt litet djur. Den sista hette Knubbe och var silverfärgad? sa de.
I vilket fall som helst så blir jag lite sugen. Fast det skulle kanske våra katter också bli…?
/Maria
#8 ja det finns silvergrå och det är en mycket vacker färg, Knubbe tycker jag var ett mycket passande hamsternamn :o)) de är ju ofta små och knubbiga.
Katt är sällan något problem, nästan alla uppfödare har både katter och hundar märkligt nog *S*

Oj,nu ser jag att det är en hamster.Sorry,men lika söt för det!
Hahaha ingen fara Annette :o)
Å vilken sötnos! Vilken rosa nos. Vill pussa