Gomorron 12/12
Vaknade flera gånger inatt och kunde konstatera att jag har en förkylning som är på väg att bryta ut….. *suck* det är precis vad jag behöver just nu, lika väl som en böld i baken….*dubbel-suck*
Nå det är inte så mycket att gråta över utan bara o gilla läget och proppa i sig c-vitamin och magnecyl.
Hoppas ni andra haft en bättre natt.
Har fått mail från iFokus, min egna sajt är på gång!! :o) Har mailat svaret till Staffan så vi får se nu när jag kan börja pilla med den. Vad den heter? Den kommer att heta: Ensamma mammor och pappor på iFokus. Den ska inte vara forum för pajkastning på sina ex utan mer en samlingsplats där man kan byta erfarenheter och tips med varandra, kanske få en ny kompis i närområdet….
God morgon!
Hehe, börjar bli stressad. Det är så många sajter jag passar in. Och ensam mamma är jag också. Undrar om min ex ser sig som ensam pappa?
Här är min son sjuk. Ont i halsen…Fast jag vet aldrig hur mycket det stämmer. Han är bara sjuk på morgonen aldrig på kvällen. Och jag sitter och väntar tills jag kan ringa till skolan och sjukanmäla honom. Sedan ska jag nog sova lite till:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Hahaha ja man får prioritera 
Tyvärr måste jag säga så är det nog många pappor som inte ser sig som just pappor…. trist men sant, men det finns även motsatsen.
Har det hänt något i skolan som gör att han får "ont i halsen"? Men jag vaknade ju inatt flera gånger av ond hals och känner mig lätt igenmurad nu.
God morgon. Kört tösen till skolan som vanligt. Hon känner sig deppad att gå dit då hon känner sig ensam. Tösa sade till fröken sin att hon kände så. Men fick ner stoppat att detta var hennes eget fel så det får det var inget hon kan göra för att hjälpa henne. "Tack fröken, det gjorde mitt barn glad och självförtroendet växte!!!" Nu är hon inte alls dum, fet, ful, fettberg mm..
Men bortsätt från det så mår jag bra. Jisses vad kul Asa_N vilken bra sajt du är på gång med. Jag är ju i den positionen så detta ska bli jättespännande. All lycka till.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Men vad är det för lärare!!!!!!!!!!! Otroligt okänsligt…..
Ja nu är jag på G :o))

#3: Vilken idiot till fröken. Henne skulle jag vilja möta och prata med.
Vad roligt för dig Åsa att du ska få Starta en sajt. Behöver du tips när du drar igång om olika praktiska saker med sidan så kan du alltid hojta till. Jag hjälper dig gärna så gott jag kan med det praktiska.
Själv har jag haft en sömnlös natt med värk. Dagen ska fortsätta i samma anda som gårdagen, städa och baka. Vilket betyder mer sömnlöshet. men jaja, gott blir det i alla fall :-)
Hoppas ni får en bra dag allihopa.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tack Åsa, lovar att hojta om jag fastnar :o))

God middag!
Idag är jag trött efter gårdagens jobb! Men känner mig nöjd med mig själv.
Medde, en undring: varför kör du din dotter till skolan? Bor ni så långt från att hon inte kan gå eller är det nåt annat skäl?

Grattis, Åsa! Det tror jag blir väldigt välbehövligt. Själv så är jag inte ens mamma, bara bonusmamma. Men tror verkligen på den sajten.
Var redo att gå ner till mamma och möta upp henne när hon kom hem från sjukhuset. Men hon ringde och sa att hon inte fick åka hem ännu. Tycker det är bra att de inte bara sparkar ut henne, som man jämt läser om. Utan ser till att hon är i så bra skick de kan få henne. Men stackars lilla Love får vänta en stund till på att älskade matte kommer hem.
Själv sitter jag och försöker ta det lugnt, för jag känner att mina batterier behöver laddas upp igen. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#7 Jag vill inte att hon går ensam denna väg till skolan, det är ju nattsvart på morgonen. samt att det finns ju lite konstiga människor här ute i våran fauna.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥