Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 530 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-12-15

God morgon säger jag men tänker gå och lägga mig nu. Ska på julmiddag i eftermiddag. Ha en trevlig helg alla

Faxlin
0

Jag säger god morgon jag med. Fast jag ska också snart försöka ta mig till sängen.

Ska gratuelera min kompis som bor här i dag. Och vänta på att pappa ringer från sjukhuset. Hoppas eran helg blir trevligare.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Asa-N
0

Gomorron alla, har lullat mellan sängen och köket mest hela natten, min förkylning gör att jag inte sover något vidare plus att jag får ont i lederna när jag får nedsatt immunförsvar så jag får dubbel dos så att säga. Men nu gäller det att kurera sig så man är frisk till slutet på veckan så man får hem skinka och allt annat.

SallyB
0

Inte roligt att vara förkyld. Hoppas du kryar på dig nu under helgen.!
Jag var en av de första att drabbas av höstens/vinterns förkylningsvirus, redan i början av september :/

[SvenA]
0

God morfgon i dag ska jag på konferens och sedan julbord hoppas att ni får en lung och skön helg med mycket avkoppling

vanessa
0

God dag. Idag har jag varit hemma hos mamma och Love Tasslös. Det var trevligt. Nu värmer jag mat, och botar lite av min Ifokusabstinens. Sköt om er alla. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Faxlin
0

Skönt att du kan hälsa på mamma hemma nu vanessa. Och tänk vad glad Love är över att matte är hemma.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars