God Morgon17/12-2007
God morgon i dag är det 8 grader kallt ute så varma kläder rekomenderas.
Gå in på Synskade i Fokus och läs de 3 nya artiklarna om tillgängligheten för funktionshindrade.Hälp till med det arbetet på det sätt ni kan-
Sköt om er och ha det bra under dagen.
SvenA
Gomorron, är på jobbet idag mot bättre vetande. Få se om det håller :o)
God morgon. Idag ska jag till tandläkare och lida ett tag. Sedan ska jag ev iväg och köpa en julklapp till mig själv. Vet ännu inte vad jag får av mig
Hahaha ja men då får du ju något du behöver i alla fall :o))

God dag. Ska iväg och ge mig ut i shoppingens värld, som är i sitt esse i juletider. Suck. Gillar att handla, men inte när pulsen är igång överallt med grinande barn och griniga föräldrar. Ska även hjälpa mamma med lite ärenden. Så det blir tyvärr en hektisk dag. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
God dag!
Har precis varit och handlat sköljmedel på närlivsen. En promenad på ca total 10 minuter..känner mig helt snurrig och trött men så skönt att vara inne i värmen! Har tvättid kl 14 men funderar på om jag ska skippa den för att orka följa med sambon på julshopping ikväll.
SvenA: Jag läste på Synskadade i fokus de tre artiklarna och jag önskar så att jag skulle kunna varit med och protestera. Blir så förbannad på alla dessa utredningar och ända sedan 1989!!! Kanske dags att något händer istället…förstår er frustration!!!
Ha en bra dag!

Gokväll!
Nu har jag läst artiklarna och känner igen allt.Jag jobbar idéellt inom handikapprörelsen så otillgänglighet är ständigt på dagordningen tyvärr.Har önskat många gånger att fler ska inse att tillgänglighet för "andra" även gör det enklare för "oss" alltså för alla.Jag använder citationstecken för att ingen vet vem som blir drabbad,inte vet någon när eller hur heller.

God kväll!
Har också läst de tre artiklarna. Bra intiativ! Liksom storAnette jobbar jag också mycket med (o-)tillgänglighetsfrågor inom handikapprörelsen, HSO och kommunala handikapprådet i min kommun, men också i regionen. Det finns hur mycket som helst att göra! Trots motgångar är det ett givande arbete.