God Morgon 18/12 2007
God morgon i dag är det 8,7 grader kalt : I dag ska jag för första gången sedan jag taååade synen åka pendeltåg till den stora staden Stockholm och gå ut och försöka handla lite det ska bli verkligt spännande att se hur det går att åka tåg och vara ute bland de stressade julhandlarna ska även försöka pasera demonstrationsplatserna som finns för ett tillgängligt samhälle ,se artikel på första sidan på Synskade . Är du i närheten försök att vara med en stund.
Sköt om er och ha en bra dag
God morgon. Lycka till i stressen på stan, Sven
Godmorgon alla goa människor här. Här har vi "bara" -3,6 eller rättare sagt det var det när jag gick hemifrån vid 5.40 :o)
Här ligger en dag med arbete framför mig, men det är bara t.o.m torsdag sedan väntar 6 dagar ledigt!! Det ska bli så skönt så skönt.

God morgon!
I Luleå är det 5,6 grader,plusgrader alltså.Tråkigt för nu smälter den lilla resten av snö bort och julstämningen slokar…
God förmiddag på er alla. Nu sitter jag och värmer mig lite inne. Varit nere på ishallen och tränat ishockey, så Kl 8,00 var skridskorna på och vi ute på isen, kallt men oj vad´kul det är.
Asa_N vi måste ta denna kopp kaffe snart, det är ju så nära, bara uppför backen! så har du en kopp kaffe.
Imorgon har jag 2 st begravningar att närvara på, usch känns så jobbigt, vet inte hur detta ska gå, men hoppas att allt vänder nu detta klart. Blicka framåt igen. Men jag har ju även tösens skola att klara av innan jul lovet ang det dom gjorde med hennes stövlar. Men just nu orkar jag inte alls. Nej ska inte sitta här och gnälla. Givakt!!
Ha en riktigt bra dag alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Fy för begravningar :o(
Medde, jag jobbar t.o.m torsdag, fredag morgon åker jag till Willy's o handlar, hänger där på låset kl. 9.00, efter det skulle det sitta fint med en kopp kaffe :O)
Det ska vi nog fixa till, hörs i morg ang det.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ja men det låter utmärkt :O))

God natt. Idag var jag på sjukhuset och fick månadsdosen av min medicin. Då jag var ute i julkaoset igår så kände jag mig mer som en zombie än som människa. Så efter det har jag sovit. Har bara gått upp för att äta, sedan somna om igen. Men nu gör jag givetvis min visit här. Måste bättra mig och bli mer aktiv. Men energin läggs för tillfället på den kommande julen. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Vanessa, tänk nu på dig själv först så du orkar allt, vi sköter oss nog rätt bra här inne :o)) Men vi ser dig gärna här så mycket som möjligt, men först och främst måste du tänka på dig själv :o)

Tänka på mig själv. Hmm, en okänd mening jag ibland hör att jag ska följa :-). /Vanessa

#10: Ja du är verkligen dålig på att följa det rådet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja det är meningen att man skall följa de råd som ges här inne. Allt vi säger skall du följa!
"Skicka mer godis till Simson. Skicka mer godis till Simson. Skicka mer…"

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Hahaha Simson, det var ett snyggt försök i alla fall *S* men tyvärr måste jag göra dig besviken, för allt godis ska till MIG !!!

HAHAHA - och jag har redan fått en kasse med godis - idag!!!
Jag blev väldans förvånad när jag kom hem från min "kattrunda" och min mamma hade varit hit och lämnat flickornas klappar (vi firar inte tillsammans i år) och en hel kasse med godis!Om ni undrar så har det aldrig hänt förut…men det får gärna bli en ny tradition!!

Hmm, Simson ska ha godis… Vänta, jag lyder ju inte råd… :-). /Vanessa

#15: vanessa det där med att ta hand om dig själv är inte direkt ett råd, det är en order som är till för att följas. Vet du inte det. Som med läkarnas ordinationer så måste man följa dem :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Order, hmm. Ni har rätt tyvärr. /Vanessa