Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 532 ggr
Asa-N
0

Gomorron 20/12 2007

Gomorron alla goa skuggor :o)

Idag är det sista arbetsdagen före jul för mig, i morgon är jag ledig. Nåja ledig är ett ord med modifikation. Först 7.30 kommer en liten hamster-tös hem till mig, som jag ska syna under förstoringsglaset efter gula fläckar, har hon det så får hon tyvärr inte flytta in hos mig, då bär hon på gult och är sköldpaddstecknad och det går inte ihop med den dominant spot hon ska vara fru åt.

Därefter ska jag åka och handla julmat, tack och lov för grannar som man får låna bil av. När det är avklarat så ska jag klättra upp för backen till Medde och få en stor balja kaffe, vilket det lär vara läge för då, och babbla en massa med henne, det ska bli jätteskoj.

På eftermiddagen ska jag så försöka hitta den sista julklappen till Malin.

SallyB
0

Godmorgon!
Dricker kaffe och äter en lussebulle.

Efter en orolig natt ska jag snart försöka ta mig ner på stan. Vädret är -2C och lite lite sol ser jag skymta vid trädtopparna.

Ha en fortsatt så bra dag som ni kan!

vanessa
0

God dag allihopa. Angående att ta det lugnt så har jag gjort motsatsen - igen. Titta på denna tråd på Hittekatter. Men detta var beräknat redan sedan månader tillbaka. Och något jag tror på. Så jag har suttiti i telefon och haft högtalarsamtal vilket jag inte är an vid. Där vi la ut detaljer och så. Spännande. Så idag blev det inte mycket som blev juligt. Men har fortfarande tid.

Sköt om er, så ses vi nog snart igen senare idag. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

emiya
0

God kväll!

Varit på banken och hämtat engelska pund idag och på systemet och hämtat champagne (två små flaskor till nyår). Annars är det packa inför resan. Kommer väl att glömma hälften…….Glad

vanessa
0

God natt allihopa, sov gott och låt inget störa er i nattsömnen. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.