Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 591 ggr
marieborg
0

God morgon 22/12

Jippi…jag hann först…Skrattande

Ska snart iväg och "jobba" som volontär på Stockholms katthem mellan 9-13 Hoppas så att jag ska klara av det men just nu mår jag bra och inte går det att svika katterna. Katthemmet är en av de ställen där jag oftast känner mig lugn..finns ju inget bättre än att ta hand om kissarna.

Hoppas att ni får en bra dag och att ni inte stressar med julstök!

Asa-N
0

Hahaha gomorron på dig :o)

Jag är vaken jag också, sitter här med kaffe-mugg nr 1 och bara jäser. Ska väcka dottern om någon halvtimme då vi ska iväg och handla det sista innan hela närområdet kommer till centrum :o/

Sitter och lyssnar till den ljuva musiken, eller pipen från gerbil-ungarna här, det låter så gulligt. De låter ju bara när de är små :O) som små fågel-pip.

Hälsa alla kissarna så gott och gosa mycket med dem.

medde
0

God morgon
Vill börja med att att säga förlåt till Asa_N för jag ej hörde av mig i går. Jag har på något sätt försökt att missa detta med begravning och ta fel dagar. Medvetet vet jag ej. Men nu var dom igår, det vart många tårara som föll igår.

Jag hoppas ni alla mår riktigt bra här och inte allt för stressade i denna juletid. Tänk på att ta hand om er väl.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SallyB
0

God morgon, Marie (och ni andra)!

Härligt, vilket strålande morgonhumör! Blev pigg av att läsa!

Jag ska in till apoteket en runda för att bunkra lite mediciner inför helgen! Sen få vi se om jag tar mig in till stan eller om det blir centrum för lite shopping. Solen skiner lite här i stan iallafall :) Alltid trevligt!

Asa-N
0

#2 det är lugnt :o) det blir flera tillfällen :o)

storAnnette
0

God eftermiddag!

Idag har vi börjat med att sova ut ordentligt,sen har jag börjat julstäda och pynta lite smått.Vi klär granen idag också.

Ja,apropå sova så sover ena dottern ännu….hon har haft ett par riktigt dåliga epilepsi-dagar,anfall på anfall och sova mycket.Det mest tråkiga är när hon tappar talförmågan och måste bli matad och så.När det är så dåligt kan man inte göra mycketmer än vänta på bättre tider,nu hoppas vi att hon blivit pigg till julafton.

emiya
0

God kväll!

Det sista är packat - nästan! För i morgon åker vi till England, det ska bli både roligt och jobbigt.

Sköt om er och hoppas att ni alla får en stämningsfull och avkopplande jul!

#5 Hoppas tösen kryar på sig snart!

vanessa
0

God natt på er. I vanlig ordning är dagen upp och ner. Vi åkte till stan på morgonen, men höll på att frysa ihjäl. Kom hem som en ispinne, tinad i badkaret och höll på att somna där. Inte smart, så jag flyttade mig till torrare område och somnade där istället. Vaknade sent på kvällen. Så nu har jag slagit in alla paket, fixad med lite plockning.

Lyssnar på polisradion och det är allt annat än lugnt på stan. Så det känns konstigt att hålla på med julförberedelser samtidigt  som andra terroriserar.

Ha en bra och skön natt, och Emiya ha en underbar jul i England! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.