God Morgon på Julafton
Så var julafton då här efter mycket handlande och donande. Sitter här och avnjuter dagens första mugg kaffe, Ådi ena guldisen springer i hjulet i aktivitetslådan, resten sover. Ska straxt ta fram en liten ost-bit som Ådi får med sig ner i sin bur.
Har även fyllt på godis-skålen som nivån sjönk drastiskt i igår kväll :o))
Hoppas ni alla får en toppendag. Bandit bjuder er på pepparkakor

Heja Bandit!! God Jul på ALLA här inne!!
Vi har just bäddat rent i sängen med jullakan! Det tog bara en timme denna gång! Svårt med tre huliganer som slänger sig i lakanen och kämpar och drar! 

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

God Jul på er alla!

Trodde att jag inte skulle märka av någon här på denna dag, men ni har slitit er från julmat och sådant en stund. Vad trevligt. Själv så firar jag på juldagen, så mitt arbete är idag och ikväll.
Min stackars man har fått ryggskott, så han kan inte göra något. Vilket även innebär att jag gör allt. Så jag har dammusgit, tagit ut grovsopor, tvättat, fixat mat,bäddat sängar, dammat och massor på en lista som jag faktiskt använder när jag är i en sådan process där inget får glömmas. Fick till och med upp en julkrans på dörren. Vilket var i sista stund :-). Hittade den när jag skulle fixa garderobsdörren.
Sköt om er, och njut, njut av kvällen. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Hoppas du får en toppendag nu idag då Vanessa, vi andra körde ju vårt race igår :O)
Och vad duktig du var som fixade allt nu när gubben fått ryggskott, jag rekommenderar akupunktur mot ryggskott, testade det en gång och det var fantastiskt.