Gomorron på er alla
Gomorron alla, nu är även jag uppe :o) Dottern och 2 av hennes kompisar satt här inatt och tittade på Z-Tv mellan 22.00 och 04.00 så de sover väl till lunch idag misstänker jag.
Själv ska jag bara ta det lugnt idag, ska ju jobba torsdag och fredag tyvärr.
#1 Va trist att behöva jobba mellandagarna. Det borde vara förbjudet eller hur? Skoja bara. Såklart det finns ställen som måste vara igång oavsett om det är helg eller vardag. Själv har jag jobbat många år inom serviceyrken.
Så i dagens läge tycker jag det är skönt att slippa helgarbeten. Jag hade lite inarbetad tid och ta ut så jag är ledig fr o m 21/12 - 2/1-08. Skönt at va ledig så länge eftersom hösten har varit såååååååå lång och inga extra ledigheter fanns. Hoppas du får det lugnt på jobbet i mellandagarna. Skickar en lite uppiggande blomma i förskott.

God kvall! Jag och min dotter har varit ute och shoppat loss har i Hastings, for aven i England har rean startat! Har kopt alldeles for mycket klader!
Ha det skont!

Åh, Hastings. Ja, där var jag för så många år sedan så jag inte ens vill räkna ut när det var. Men det var väldigt fint.
#0 Ja, nu sitter nog de flesta med magarna i vädret och låter lugnet strömma genom kroppen. Själv så har jag ägnat hela dagen och kvällen till att sova. Efter tre väldigt aktiva dagar var det nog på tiden. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
an har ju turen att fylla ett par dagar efter julafton och inte som min kusin som fyller på julafton. Hur kul är det?