Gott slut och gott nytt önskar jag dig och alla andra!
Tack detsamma till alla :O)
Gott nytt år

Då jag är skrockfull så väntar jag med att önska gått nytt år ett par dagar. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Önskar er alla ett gott slut på det gamla året och ett gott nytt 2008! Hoppas allt blir bra för er!
2007 har varit ett bra år för mig och de mina, mycket bättre än de två föregående åren, så jag ser med tillförsikt fram mot det nya!
Min nyårsönskan är att alla tar mer hänsyn till varandra och hjälper varandra i stället för stjälper.
Gott nytt år.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Nu kan skrockfulla jag önska er alla ett underbart gott slut och en ännu bättre början och fortsättning. För det är vi alla värda tycker jag.
Året som gått så har jag dels fått diagnosen MS, dels haft en mamma som varit sjuk en hel del, två nära anhöriga har vandrat över till andra sidan med mera. Men jag har också funnit glädje. För det gäller att se skönheten och framtiden istället för att vara bitter. Jag har fått väldigt, väldigt bra hjälp på sjukhuset, jag har blivit rehabiliterad, jag har vunnit mot försäkringskassan, jag har fått och gett så mycket kärlek till min familj. Samt att jag faktiskt mår bättre idag än jag gjorde för ett år sedan. Så med mediciner och kärlek så ser jag fram mot det nya året.
Så "Ring ut det gamla året, ring in det nya". Gott nytt år. /Vanessa

Gott Nytt på Er ALLA!!!
Vart år tittar jag tillbaka på året som gått, ser vad jag är nöjd med och ser vad jag kunnat göra bättre. Lovar då att göra mitt bästa för att nästa år få det bättre, skönare och roligare.
Mitt nyårslöfte i år är att lova mig själv att 2008 ska bli ett bättre år än 2007!!!
Som sagt:
Hoppas Ni alla här på Skuggfolk får ett bra 2008!!!
Om inte annat så hjälps vi åt att det skall bli så!!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Snyft, detta var så bra skrivet av dig Simson:
"Om inte annat så hjälps vi åt att det skall bli så!!!"
Det är så sant. Tillsammans hjälper vi varandra när det behövs, gläder och stöder varandra. Tack för den nyårshälsningen och löftet. /Vanessa