Årets ros 2007
Årets ros vill jag ge Vanessa som skapat denna fristad för oss!!

Kramar och nosgos på dig!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Instämmer av hela mitt hjärta!

Det här hänger jag gärna på. Vanessa är värd tusen tals rosor för denna sajt och allt annat fint hon gör.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tusen rosor från mig också!

Men vilken överraskning jag möter. Snyft vad snällt, risken är överhängande att jag snart blir ruskigt patetisk och börjar snora ner tangenbordet. Jag vill faktiskt sända roser tillbaka till er alla på denna sajt. För det är just ni som gör denna sida så bra för mig och alla andra.
Jag lägger jag in en bild på ett underbart vacket träd som finns där min rehabilitering var. Detta träd har vält och böjts ner i vattnet. Man skulle kunna tro att det då skulle vissna. Men icke.
Väldigt vacker ligger den med sina vackta blommande löv och visar att bara för att naturen förändrat ens läge så slutar man inte leva.
Så den skickar jag till er. Tack igen :-) /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Vanessa,du är värd alla rosorna!
Och vilket vackert träd (och foto)!
Kram/GottNyttÅr!
Instämmer med i denna kör.
medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ja Vanessa, det är en bra sajt för det finns ett stort behov att kunna skriva av sig. Vem är det annars som vill lyssna?
Du får ingen ros men något gammalt och fint:

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Instämmer med ovanstående skrivare! Tyvärr e jag ruskigt otekniskt lagd å datorer e inte minn starka sida så du får tänka dej rosorna! *L*
Å vill även ge alla er andra som så varmt välkommnat mej hit en ros åxå!! Tack för att ni finns och tack Vanessa för att du gjör denna sajten möjlig!!

Tack igen, är så lycklig för detta. Man ska njuta när man får sådant beröm. Och det gör jag verkligen. Vilket fint träd Alexej, och vilka underbara rosor och tankerosor. Alla lika underbara, de synliga rosorna och de som finns i tanken.
Passar på att lägga in en till bild som jag plåtat. Från samma ställe. Det såg ut som en Bauer skog där. Underbart att promenera runt i området. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Den vägen vr verkligen mysig, Wassago!