Vecka av kaos och stress
Hejsan, alla.
Nu kommer jag att försvinna till på måndag. Dyker in då och då i mån av ork. Så varför då? Jo, som en del av vet om mig så brukar jag ofta ta på mig en massa. Så även nu.
För er som inte känner mig så håller jag på med hemlösa katter på Djurhjälpens katthem. Och varje år så är vi med på husdjursmässan i Sollentuna. Är fortfarande evenemangsansvarig, vilket jag försökt krångla mig ur. Men samtidigt så är det kul.
Så imorgon är det uppbyggnad som jag och en till tjej gör. Sedan så är det öppet torsdag-söndag, 10-18. Söndag nedpack, gissa vem som gör det… Ni kan väl aldrig räkna ut vem som kommer att vara där varje dag om hon orkar :-). Men jag kommer att åka därifrån om jag mår dåligt, jag lovar.
Bara så ni vet att jag inte är sjuk, inte tröttnat på dena sida, eller något annat hemskt. Utan jag har helt enkelt fullt upp. Kommer dock titta in om jag inte ligger utslagen och sover. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Jag kommer också att vara på husdjursmässan!!! På lördag och söndag är jag där hos SHF Svenska Hamsterföreningen. Jag ska på lördagen försöka hitta dig då :o) på söndagen är jag domare mellan 11-16 så då får jag hålla mig i montern.

Vi syns på mässan Vanessa. Jag ska ner torsdag och fredag och stå i Svenska tamiller föreningens monter. Tydligen var det inte så lätt att få dit illrar dessa dagar. Så jag tar ett gäng med mig ner.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åh vad synd Åsa att du inte ska dit lördag eller söndag :o(
Var förra året och gosade med en iller :o))

Vanessa, hoppas verkligen att du inte gör/tar på dig mer än du vill och kan. Gällert förståss er andra också!
Önskar jag orkade uppmana lite ork att åka dit, men tror inte det kommer att bli så. Har dock varit där en eller ett par ggr. Vill minnas att det var väldigt mycket folk (och fä).
Ha det så trevligt alla som ska dit!
Försök ta det lite lugnt Vanessa, du verkar ha ett så enormt tempo
Jag skulle jättegärna vilja åka till mässan men jag klarar inte av det. För mycket folk!! Känns så tråkigt eftersom de kattungar jag tar hand om nu (akutkatter) ska vara med i stockholms katthems monter.
Kommer att sakna busarna trots att de gör mig galen med alla sina bus. Får se om jag kan trotsa min ångest och försöka på ett besök om längtan blir för stor. Skulle gärna vilja se och känna på en iller, de verkar spännande.
Om det är ngn som är där och har kamera så får ni gärna fota så jag ser hur de har det, tack!

Jag och en väninna var på mässan ett år. Vi kollade på ALLT! Minst en gång extra. Åt och käkade allt. Hade helkul!!
Jag blev överlycklig över att de hade provridning!!! ÄNTLIGEN skulle jag få prova att rida! Och med ledsagare!!! HURRA!!! De hade en egen kö för vuxna! Perfekt för mig!
Tyvärr visade det sig att kön för vuxna var till de vuxna föräldrarna till barnen skulle gå där. BARA barn fick rida. De vuxna skulle bara gå i kö… Så besviken jag blev!! 

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#5 jag kommer att ha kameran med mig och på lördag kommer jag att hinna gå runt o titta också, på söndag är jag domare och får hålla mig i montern :o)

Jag har bränt ut mig redan. Skulle ha varit där ifag, men kunde inte. Var så trött att jag mentalt föll ihop igår. Men ska dit snart för jag har "broschyrer" som vi måste ha. Återkommer. Träffade ÅsaF och är så glad för det och Hittekattsfolk från iFokus. Underbart kul. /Vanessa
Men så trist :o( då får jag inte träffa dig i helgen. Men det viktigaste är att du blir pigg igen. Vad kul att du träffade ÅsaF :o)

Träffade Maggan47 och hela hennes kattälskande familj Alla är med på Hittekatter Ifokus. Blev som sagt beordrad att vila av Essim från Djurhjälpen, så jag sov ut. Känner mig bättre nu.
Tack för att ni är så snälla här. Men två dagar till innan jag blir social igen. Kramar till er. /Vanessa