God dag 31/12-07
God dag
Jaha! Nu var man framme vid sista dagen på detta år, ser fram imot det nya med blandade känslor, men har ett hopp att det ska vända till det bättre för min tös bland annat i skolan. Hon hade sin födelsedag igår vilken vart en helt underbar dag för henne, med massor av presenter och tårta.
Ikväll blir det väl att titta på raketer och mysa hemma. Hoppas ni alla andra får ett riktigt gott slut på detta år. Samt ett gott nytt år till er alla. Må bäst alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Hälsa din tös så mycket från oss!! Jag hoppas vi alla får ett mycket bra 2008!! Kramar!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Håller med er, hoppas ni alla får ett underbart slut på året, och ett ännu bättre år som knackar på dörren. Kramar till er alla. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Önskar alla får ett gott nytt 2008!

#4 Medan jag tigger och ber henne att ta bort den avataren. Blir så okoncentrerad av den -). Skönt att vi alla är olika.
Själv ska jag till stan snart och njuta av sällskap från USA. De ska bjuda på middag i sin brors lägenhet de lånat. Är så lycklig att de är här. Trodde att jag skulle åka till dem i år, men så fick jag MS och har kämpat med mediciner och sånt. Så det ska bli en bra nyår har jag bestämt. Hoppas att ni andra får det också. /Vanessa

medde: Jag tyckte den var uppryckande rolig! En till i fancluben! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Blir så glad över att höra det.

Då skall jag inte förstöra din glädje medd min åsikt ;)

Okej Medde, nu har jag läst det och tycker fortfarande inte om den. Fortsätter nog lida i efterskott :-). Näh, men svårt att koncentrera sig för en som jag. /Vanessa