Gomorron 5 januari
Så var man uppe igen och sitter här med kaffemuggen.
Vaknade inatt av att jag börjat få ont i samma förb..ade axel igen *suck* så nu har jag börjat med tabletterna direkt istället för som förra gången, vänta tills jag får lov att gå och få cortisonsprutor. Nåja jag ska nog överleva helgen på Husdjursmässan, dottern ska ju med så jag behöver bara bära en kasse dit och hem som inte är speciellt tung heller och den kan jag då bära i höger hand.
Hamstrar/gerbiler är ju inte heller så tunga att lyfta så det ska nog gå bra, får se till att hålla axeln varm bara.
Men det ska bli otroligt roligt att komma till Husdjursmässan igen, hörde att vi har vår monter mitt emot illrarna :o) synd att inte ÅsaF är där idag eller i morgon.
Lördagskram på er allihopa

God morgon!! *L* Har inte hunnit till kaffet än, nyss vaknat å var ju tvungen att ge mej ut för morgon siggen…. kallt å jä****t, men men… en får ju skylla sej själv!
Kul för er!! Ja inte med din axel så klart utan husdjursmässan! :) Var många år sedan jag var där sist! Hoppas ni får det kul trots din onda axe!!
God Morgon.
Kallt och blåsigt som attan, men det vet väll du Asa_N som det par träds avstånd mellan oss! Vi kanske ses på mässan i dag, om jag nu får barnvakt att åka.
Igår hade tösen avslutning på bandyskolan sen var vi på Disney on Ice på globen. Verkligen en bra show, min tös satt och tindrade med ögonen. Men oj vad dyrt allt är där, Pop-corn 98 kr, Nänä! lite för mycket tycker jag, tur att vi var inne på Ica och handlade snarr innan.
Wassago, Vet hur kallt det är, ska just ut och frysa för att få i sig ett bloss eller två.
Ha en riktigt bra dag alla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

E egentligen inte så många minus, men snålbåsten gjorde det så kallt att jag får sitta å kissa resten av dagen om du förstår… ;)
Sorry!!!!!!!!!!! :)
Jodå, Jag förstår :-) Sköt om dig.
Nu ska jag till husdjursmässan och hjälpa Vanessa. Ha en bra dag alla!

Här har jag fått tagit häftapparaten för att få "peruken" att sitta kvar! Jösses vad snön hade drivit till snöhögar!! Nu, Wassago, skulle jag haft min lilla stuga…ute på åkern…hade jag varit mer insöad än vanligt??!!! *asg*
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Det verkar blåsa i hela landet idag.Häruppe i Luleå är det fortfarande barmark men det blåser snorkallt,brrr!Håller mig inne mest,ska iväg ikväll och titta till två hittekatter bara.
Dessa två kattstackare,syskon är jättegoa,heter Lillstrumpa och Syster Yster.De är 9 månader och hanen är kastrerad.Jag och mina vänner och bekanta söker febrilt efter ett eller två hem till dom,de bor nu tillfälligt i en allergisk tjejs lägenhet (björkpollen inte katt annars hade det inte gått).De kommer från en matte som inte kunde ta hand om dem längre,gode mannen sökte hjälp.
Så att just nu är det mest katter i mitt huvud…
Hemma igen efter en toppendag, jobbig men rolig.
Hade glädjen att få träffa Vanessa, Medde, LeffeD bl.a. där ute och fick även lift hem med Medde, vi bor ju ca 75 meter från varandra. Fick ta Vanessa lite i örat också o säga till henne att ta det liiiiite lugnt, fick även lov att förklara vad det innebar *hahaha*
Nu blir det bara slappa ikväll så man är pigg och nyter i morgon bitti igen, nåja åtminstone och :o))

Ja Vanessa kan nog inte riktigt stava till "ta det lugnt"??
Man blir lite orolig för henne emellanåt. Tur du "tog henne i örat"!!
Vi sa en gång till vår kusin att hon skulle säga till min syster på skarpen ang något. Kusin tittade stort på oss och gick ut till syster och sa "på sparken"!!! Med stort allvar vill tilläggas! 
Hahaha "på sparken" tycker jag var bra, kan ju sammanfatta att det är på skarpen annars får du sparken :O))

Hihi! Vi kanske får ge Vanessa en spark i julklapp…inte sparka henne utan ge en vinterspark att åka på…
Undrar om hon fixar det??? :o)) men en liten spark i baken som påminnelse är aldrig fel 
Nu har jag också loggat in. Dagen har varit urkul, att få träffa Asa_N va verkligen kul, men hennes dotter känner vi sedan förut då hon har gått i samma skola som min lilla tös, och Asa_N dotter var en av dom duktiga skolpoliserna som fanns till för min dotter då hon gick till skolan. En vante fick vi som minne av henne då hon glömde en vante i bilen.!!!!!!!!!!!….Du har pm Asa_N ang vanten.
Vanessa behöver jag inte säga något om, utan hur orkar hon denna tjej?
Ha en fin kväll alla!

Ja jag förstår inte alls hur Vanessa orkar därav min oro. Vill inte att hon skall ta slut!!
Kram till dig Vanessa!!!
#12 ja jag har läst pm:et :o) och Malin upptäckte snart nog att vanten var på driven i din bil :o) Men det är iofs inte så konstigt så som hon och din dotter busade där i bilen :O))
Ja det var så himla roligt att få ansikten på folk, det lever jag länge på :O)

Ja du Simson, att sitta i en liten stuga och känna värmen från kaminen medans man hör det spraka och ser lågorna dansa är underbart i vanliga fall, och det blir ännu underbarare när man hör nordan tjuta runt knutarna och snögloppet smattra mot rutorna… Då mår jag allt som en prins, nersjunken i soffan med min underbara fästmö, hunden och katten trängandes omkring mej… Det är allt livet det!!
Nattis på er allesammans!!!!