God morgon 7/1 -08
God morgon på er alla!
Hoppas att ni vaknat till en ny fin dag. Här är det grått och trist, vet inte var snön tog vägen som dom utlovade. Inte en snöflinga har kommit ner.:-( Tösen min som hoppats på massa av snö.
Men våran helg har varit bra. Väldigt kul att få träffa Asa_N och få ett ansikte på den nicken!! Ser fram imot kaffe besök, kanske i veckan?
Nu börjar skolan för min tös imorg, vilket är stora protester innför. Så i dag ska vi ha en riktigt lugn och lat dag. Hoppas ni alla får en bra dag och att vi ses här inne under dagen.
Må bäst :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God morgon denna sista jullovsdag!Jag har också en som inte vill att vårterminen börjar imorgon det är inte så roligt.Nå,vi får ta tillvara på den sista lovdagen bara hon vaknar nångång efter sina anfall…jag sitter väl härinne på iFokus till dess.
#1 Så vi har en varsin som bara vägrar att gå iväg i morg då? Kul att du sitter här nu, känner mig ensam här inne just nu.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#2 Jag har iaf den turen att min dotter har en personlig assistent som får ta striden imorgon bitti - skönt för mig!

Själv har jag inga sådanna bekymmer alls, *L* Har nämligen inga ungar. I dag e det tvättdag, så den e lagom kkul… snön som föll i mängder igår slaskar bort i rasande takt..
Längtar till i morgon!!! Då skall vi åka till IKEA (Just den biten avskyr jag) men vi skall äntligen hämta hem en riktig bäddmadrass, den vi har nu e typ 1cm tjock!! Fasar varenda kväll för att lägga mej då det underlaget ger mej så färb****t ont i njurtrakten och nedre delen av ryggen att jag knappt kan ta mej upp ur sängen efter att ha legat där ett par timmar!
Väl mött alla goa människor! 
#0 här är det jobba hela veckan som gäller. Men en fika ska vi väl kunna klämma in någonstans tycker jag, det är ju inte så långt emellan :o))
God eftermiddag har varit ute på en promenad med min ledsagare och det var ingen höjdare då det var oplogat på de flesta ställen vi gick på när man som jag inte ser vägen där jag går så är detunderlaget helt bedrövligt det gör dessutom att man spänner sig och då gör ju ryggen sig påmind lite mer så man får väl göra som björnen gå i ide tills snön har försvunnit och det åter blir barmark.

Inte orkat skriva på några dagar. Jag blir väldigt inåtvänd och isolerar mig, tyvärr, när jag mår (fysiskt o/e psykiskt) dåligt. Det har lett ill att jag är väldigt ensam, så det blir som en ond spiral. Men idag fick jag svar på att jag kanske har hittat en omplaceringskatt. Då blev jag lite glad igen. Hoppas nu att det går vägen. Lite bökigt att den finns ganska långt ifrån mig, blir till att åka tåg ett par ggr isåfall, iom ett besök o återbesök. Men är man "kräsen" så är man (dvs hitta rätt katt för mig och min misse).

Välkommen tillbaka! Och grattis till kissen!Katter är fina och bra sällskap.

God kväll, borde nog lära mig att få från början av inläggen till slutet. Nu gjorde jag i vanlig ordning tvärtom och är helt slut.
SallyB, ta hand om dig. Hoppas att kissen du hittat passar dig och din familj alldeles underbart.
Ska sova en kvällsstund. Återkommer. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

God kväll!
Ja, nu har vardagen börjat igen! Var på möte med en förening i dag, men kunde inte prata! Fick med mig en liten förkylning från England, som satte sig på stämbanden. Har bara väst de sista dagarna vilket fått katterna att förskräckta stirra på matte! Nu i kväll kunde jag prata i telefon en liten stund. Sambon har haft det tyst och skönt, säger han, men jag använder kroppsspråket i stället så det blir ett viftande….!
Hoppas allt går bra med skolstart och med ny familjemedlem!
Sovit gott, Vanessa?