Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 1136 ggr
medde
0

God morgon 8/1-08

Vaknade till en regning dag, vill inte kliva upp då det regnar. Undrar vart snön som dom lovade tog vägen? Nu har tösen kommit i väg till skolan igen, efter några protester om att gå, men jag förstår henne. Samt att det gör så ont att skicka i väg henne dit, då jag vet allt som hänt henne. Ska man bli en skolvägrande förälder kanske?

Hur har ni det med vädret runt om i landet snö eller regn? Vore kul att veta då vi sitter lite runt landet och skriver. Hur som helst hoppas ni alla får en bra dag//medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Thara
0

Godmorgon….

Mmm känns igen, här på södra sidan av stan så regnar det ganska rejält….

Usch, låter inte roligt det där med din dotter…. nu vet jag ju inte vad som hänt men att vara en skolvägrande förälder kan ju ibland göra att skolan vaknar upp och inser att någonting är knas…

Ha en bra dga….

medde
0

#1 Kan säga så här, att det är både lättare och snabbare att säga vad hon inte råkat ut för. Men man orkar inte riktigt ta itur med allt som händer, när det är lugnt vill man bara ha det lugnt med.Men vi kommer igen bägge två!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Asa-N
0

Gomorron alla. Har varit igång sedan 4.45 som vanligt *S* vi är mitt i brinnande bokslut så jag har kört som bara den sedan jag kom till jobbet, revisorerna kom idag också *suck*

Väckte dottern som vanligt i morse och hon svarade när jag ringde och vi pratade lite. Vi brukar alltid höras innan hon ger sig iväg till skolan så jag ringde vid 8,15, för hon skulle ringt 8.10. Då svarar en yrvaken Malin!!!!!!!! Tror ni inte att denna tonåring hade lagt sig för att "vila" 5 minuter till och somnat om??? Joho då *suck* så hon hade hoppat i kläderna och sprungit till skolan, hann visst även sminka sig *ASG*. Allt detta på en kvart och det tog minst 5 minuter till skolan *S*

Wassago
0

God morgon allesammans!!

Nu skall jag å fästmön till IKEA och hämta vår nya madrass, ser redan fram emot att få lägga mej ikväll!! Skrattande

Var rädda om er!!!

Asa-N
0

Ny madrass eller ej så ser jag alltid fram emot att få lägga mig på kvällen Skrattande

Simson
0

Wassago: En perfekt ursäkt till att lägga sig mitt på dagen också… Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

[SvenA]
0

Det vet ni väl att den bästa tiden är när man får gå och lägga sig Skrattande

Simson
0

Sven: Absolut min åsikt!!! Vilken tid på dygnet det än är! Skrattande

Simson
0

Så nu tar jag och lägger mig en stund…bäst att passa på att använda sängen innan grannen kommer hem…nu när jag äntligen fått tillbaka sängen…

synes senare…zzzZZZ!

Asa-N
0

Undrar om någon märker om jag kryper in under skrivbordet och sover en stund??? Oskyldig

vanessa
0

Åsa, det kanske märks, men om du inte snarkar så är det nog lugnt :-).

Här regnar det och är tråkigt. Ett sådant regn som sabbar min frisyr, så den behöver jag inte lägga någon energi på. Som om jag gör det annars… Vill bara se till att jag inte ser ut som ett troll innan jag lämnar hemmet. Vilket jag snart ska göra för att hämta mitt nya ID-kort, hämta pengar på banken, handla lite och sedan åka hem till mamma. Efter det blir det nog att prova madrassen… /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Asa-N
0

Ryktet säger att jag snarkar tyvärr….. *S* men jag har aldrig hört det själv :o)

Simson
0

Min mamma använde öronproppar för hon vaknade av att hon själv snarkade… Skrattande

Wassago
0

Sängen har varit rena tortyr redskapet tidigare, får se hur jag mår i morgon bitti, men ddet kändes betydligt bättre nu när jag provlåg den nya madrassen!! *L**

Anne-Hedvig
0

#4 - Ønsker deg en riktig god sovenatt på den nye madrassen!

storAnnette
0

Go´kväll.Har inte suttit vid datorn idag utan gjort en massa annat istället.Snart ska jag också lägga mig och sova gott,det ska bli skönt!

Simson
0

Wassago: Nu vill vi ha rapport om den nya madrassen i morgon!!! Flört