God afton den 6 januari
Nu är man hemma efter 2 hektiska dagar på Husdjursmässan. Trött i hela kroppen och ont i axeln och allmänt slut, men skoj har jag haft :o)
Sedan i morse så hade jag mail från Staffan på iFokus att jag kunde börja skriva artiklar och formattera min egen ifokus-sajt Singelföräldrar iFokus. Så det satte jag igång med kl. 6 i morse *S* och har hållit på nu non-stop i ca 3,5 timmar, men än är jag inte klar.
I morgon är det arbete igen, men det är en sådan "mellandag" i årsbokslutet för mig då jag fick undan så mycket i fredags *S*

Vill bara säga grattis occh önska dej lycka till med din egna sajt!!!
Tackar så mycket :o)

Lycka till,där kanske jag också blir medlem.

Lär väl kika in i alla fall, vi har en Hamster här hemma som är fästmöns Råttan heter den… e inte jag som döp den!!!
Själv föder jag upp Natalpälsråttor, riktigt trevliga djur!
#3 du är så välkommen så :o))
#4 Natalpälsråtta??? Aldrig hört talas om ens, men råttor är inte mina favvosar, gillar inte svansen *ler*

#6 På det fotot var de riktigt söta små liv!!
#0 Lycka till med din egen ifokus-site!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#6 ja de var söta, men de har väl ingen päls på svansen?? Gillar inte pälslösa svansar *S*
#7 Tack så mycket :O)

Nu ska du inte varaa knusslig! E väl inte utseendet som räknas va!?! 
Hahaha ja men jag tycker inte om icke pälsklädda svansar *S*

Okay okay!! Du sllipper!!!! 

Har varit inne på din sajt och den ser väldigt bra ut. Till och med svarat i lite trådar, trots att jag varken är singelmamma eller förälder. Är bara bonusmamma. Men det är en kunskap också. Kanske dags med bonussajt :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#12 jag har skapat ett forum som heter bonusföräldrar nu, för det händer ju även att singelföräldrar blir även bonusföräldrar :o) Har även totat ihop en artikel om det :o)

Har du en länk till forumet?Hittar det inte bland de andra.
#14 sajten är inte sjösatt ännu :o) men så fort den blir det så kommer jag att skriva länken här :o)
Hi hi jag läste snigelföräldrar först och undrade vad det var
Lycka till !
#16 hahahahaha nå ibland känner man sig som en snigel-förälder, i synnerhet när barnen sölar :o))

Det var inte de escargona jag tänkte på. Min mun började vattnas och så såg jag att det gällde för tävlingar med mera och kände mig som en drägglande djurplågare. Suck. Och ja, jag har bott i Frankrike. /Vanessa som skäms och torkar munnen.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

=))