Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettersajtenifokus
Läst 702 ggr
Simson
0

Privata hörnan - förslag...

En fundering…vi pratar många gånger om riktigt svåra saker. Skall vi ta och införa "privata hörnan" med olika ämnesområden där bara vi medlemmar kan läsa??

Inte så att jag skäms för det jag skriver. Jag står för allt. Men ibland vill man vara lite mer privat i någon fråga och bara då för er härinne.

Fundera och kommentera…

Titta gärna lite på fibro…de har "privata hörnan"…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Mymlan
0

Tummen upp..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Maria
0

Fler i fokus sidor har "privat hörna".

Jag är lite kluven. Jag tycker det är jättepositivt eftersom det är känsliga saker man pratar om men samtidigt så blir det ju en "inre krets" redan från början. Det kan vara svårt för nya medlemmar att våga eller rent av komma in i denna krets.

Bara lite funderingar…

/Maria

vanessa
0

Bra idé, men som det känns nu så skulle otroligt mycket hamna i den privata hörnan och den öppna delen skulle kanske dö ut. Så jag tror jag fortsätter tills vi får fler medlemmar här, som det är. Men när medlemmarna drattar in så tar jag gärna och skapar en privat del. Som det känns nu. Kommer att fundera på det dock, jag lovar. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

vanessa
0

Hejsan, nu har jag skapat en ny medlem här. Så ni som känner att ni inte kan gå ut med vilka ni är i vissa frågor, kan PM:a mig och få inloggningsuppgiften. Sedan när ni är färdiga med det, så ändrar jag lösenordet. Så kan nästa som vill PM:a mig vid behov och starta en tråd i den personliga frågan. Men vill inte att denna fiktiva person skriver någon annanstans på nätet. Så detta är en annan variant av privata hörnan. /Vanessa

SallyB
0

Det är en slags "Anonym" användare då, om jag förstår rätt?

vanessa
0

Stämmer. Så då blir det bara jag och medarbetarna som vet vem det är som skriver. Namnet är Anonym_skuggan. /Vanessa