Godmorgon den 11 januari
Vaknade med en dundrande huvudvärk idag. Men idag är det sista dagen på årsbokslutet, idag ska revisorerna bli färdiga.
Men jag längtar till helgen när jag inte har något inbokat här utan ska städa ut julen och bara vara.
Jiing gick tom i alla fall, inga bebbar där nu på morgonen heller samt att hon brunstade *grrr* så nu hoppas jag att det tog sig med Gullan men hon hade igår ökat med 8 g sedan i måndags. Ska bara brunstkolla henne ikväll också. Sedan är det bara att hoppas att alla hennes bebbar klarar sig denna gången i så fall, det gjorde de ju inte förra gången tyvärr. Det är ingen dans på rosor att vara uppfödare.
Dette var riktig sørgerlige nyheter, Åsa! Får håpe det går bedre med Gullan. Krysser fingre og tær. Tiden for kull er vel ikke den beste -- tror Caroline hadde sovnet fra hele greia ;-), unger eller ei.
Hahaha ja Caroline är ju ett förtäckt murmeldjur *S*

Åh, det var tråkigt,Åsa! Hoppas att det går bra med Gullan!
Här på västkusten blåser det storm! Ska strax ner till Kungälv för varmvattenbassängträning (långt ord!) så det gäller att hålla i ratten på motorvägen!
Ha en bra dag och trevlig helg!

Sk ta mig i kragen och ka till centrum och byta lampan jag sklle ha bytt igår. Men sänge var så attraktiv då. Det är den fortfarande, men måste byta lampan så kanske min man kan sätta upp den imorgon. Så slipper jag sitta här i mörkret vid datorn. Det är läslampor som man sätter upp på väggen.
Ha det bra allihopa. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.