God morgon 14/1-07
God morgon på er alla!
Hoppas ni vaknat till en ny fin dag, här är det lite grått och trist ute. Ska ner till simhallen för skolan ska ha simskola i dag, och jag är lite feg att lämna min tös utanför skolan, då det hänt för mycket för henne i form av trakaserier på henne. Vet inte om jag är en ank mamma men känner mig osäker.
Men jag hoppas ni får en fin dag. Hoppas vi hörs här inne senare under dagen.
//medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God morgon!
E tillbaka från "dimman"… haft värk å inte fått sömn, men nu e det bättre, avskyr dessa snabba väderväxlingar!
Hoppas ni alla mår så gott ni kan!

God morgon!
Sitter och vaknar till med min andra mugg kaffe,sovit konstigt inatt pga dotterns anfall.Sömnen blir störd när jag vaknar många gånger,det är svårt att somna om ibland.

Och jag får för första gången på jag vet inte hur många månader (ett år??) skriva att morgonen faktiskt varit god!!!
Jag har för andra natten i rad fått sova flera timmar i rad utan någon granne har stört!!! Hur lätt är inte livet då!!! Helt underbart!!!
lördag till söndag 23-7 plus att jag såsade till 930!!
Söndag till idag 23-6 fast jag såsade tills 9. Sanslöst härligt!!
Hade inget ont i magen och inga tårar av övertrötthet!!
Nu har jag dragit i mig värktabletter för nu skall det dammsugas i vardagsrum och sovrum…äntligen får jag se färgen på mattorna igen!! Blå var de sist…
Kram alla kära vänner!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Gomorron, här är det jobba som vanligt som gäller, vaknat flera gånger inatt dock som vanligt….

Simson, när du skriver om dina grannar, så måste jag berätta om den jag hade förut. Under 7 år så hade vi en knarkare som bodde i vårt hus. Hon släpade hit allt möjligt folk, som givetvis inte gjorde allt lugnare. Under denna tid så hade vi polisen här så mycket, att det inte var någon idé att ringa dem om något hände i området. Det var bara att öppna balkongdörren och säga till dem. Det var alltid bråk, musik, inbrott och så vidare.
Vi grannar försökte få henne vräkt för förutom allt ovanstående hon gjorde så hotade hon grannarna med allt från misshandel till mord. Men vi fick inte henne vräkt, för hon betalade alltid räkninganra i tid, då hon hade en fond med autogiro. Och vi hade inga "bevis". Varje gång hon gick till förhandlingar så såg hon fräsch ut, välklädd och vältalande. Och fick bo kvar.
En gång så brann det hos henne, något jag upptäckte, och min man släckte branden och jag ringde brandkåren. Vi räddade hennes liv. Tyvärr var jag benägen att tänka ibland. Vi fick dock belöning från brandkåren med besök där, tårta och jättefin solrosbukett :-).
Med branden så började de ta oss på allvar. De vräkte inte hennem men gav henne en lägenhet i annan del av kommunen. Brotten sjönk med 70% över en natt. Det ökade i sama mängd på andra platsen.
När hon hade flyttat, efter första natten, så vaknade jag på morgonen. Det kändes konstigt. Var utvilad. Började tänka, och insåg att jag inte sovit en hel natt på sju år. Hela min kropp var förvånad.
Tänk vad viktigt det är att få sova utan störande ljud runt sig. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Du är en gullunge, Vanessa!!!!!!!! Puss på dig!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady