Inget är som väntans tider
Går och väntar på att Staffan, en av killarna på iFokus, ska släppa in alla sajtvärdar att kolla in min sajt Singelföräldrar iFokus. Men han verkar ha somnat eller något *S*
Men ni får gärna gå in o ta er en sväng där: Singelföräldrar

Tack,jag har lagt in den bland mina favoriter redan.
Såg det och du är så välkommen så :O)

Den är redan bland mina favoriter, och som du märkt så är jag redan ett störande moment därinne :-). Den är jättebra. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Vanessa, du är inte ett störande moment, absolut inte *S* du är så välkommen så. Nästa gång lovar jag att ta med bonusföräldrar också :o) men läs mitt pm-svar till dig, det finns lösningar på allt :o))
Som plåster på såren så hittade jag kull nr 3 hos Kitty o Micro i morse, mitt gerbil-avelspar!! Jag fick snabbt som ögat fixa i ordning en bur till Doftkullen som är 4,5 veckor och flytta ut dem från Kitty o Micro. Skulle ju flyttat ut dem på tisdag men nu blev det lite tidigare :o)) 6 bebbar har hon fått.

Önskar att jag kunde säga att de var söta dina nya små. Men det kan jag inte, förlåt. Däremot så säger jag glatt och ärligt hurra! Väntar på uppföljningsbilder på dem, när de börjar få päls och sånt. /Vanessa

Väldigt mycket sötare :-). Hade lite ångest för hur du skulle reagera. Men du tog det bra, tack och lov. Satt här och duckade. /Vanessa
Hahaha jag vet hur de ser ut när de är nyfödda *S* och guldisbebbar är inte vackrare kan jag säga *S*
Vanessa inte försvinner vi härifrån inte, men det finns ju några Singelföräldrar här också samt Bonusföräldrar ej att förglömma :o)
Men välkomna in :o)