OT - Äntligen är dagen över
Idag kan jag stryka det sista jag kommer att göra idéellt på en tid. Nu ska all tid läggas på uppstart inför framtid med jobb och sådant.
Namnunderskrifter som samlats in för att få igenom en lagändring för id-märkning och registrering av katter skulle lämnas in.
Vädrets makter var mot oss, men tänkte att detta är vad de hemlösa katterna möter varje minut av sitt liv.
Namnunderskrifterna var underbart många. Det blev 109 050 namn. Otroligt.
Sa till dem på Djurskyddet Sverige som startade insamligen att de inte bar på den nådiga luntan, utan den onådiga luntan.
Trots vädret, och stressade människor så köptes över 200 ljus av folk som kom förbi.
När namnlistorna togs fram, blev jag varm i hjärtat. Den sjunde största namninsamlingarna genom tiderna i Sverige. Det är stort.
Tog med mig Kattkommando Syd katter som fick vara med och ligga i buskar som fanns där, som en liten bild av hur katterna har det.
Sköt om er. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Jag har skrivit på den namninsamlingen :o) det var liksom en självklarhet.

Å,vad fint det blev!Hoppas namninsamlingen ger resultat.

Vanessa: Å - vad duktiga ni är som orkade ordna med manifestationen! Hoppas nu att det ger resultat!
storAnette: Grattis till 16-åringen!

Fantastiskt! Ni var jätteduktiga! Önskar jag kunde varit där, men bor ju ca 50 mil ifrån…!