Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 923 ggr
medde
2008-01-26 19:02
0

Simson

Denna tråd skriver jag bara för dig och tror fler med mig skriver under på detta.Du är verkligen ett guldkorn i denna värld.

Du har min fulla beundran och min tös som bara pratar Simson i ett
och i ett. "Min kompis" säger hon och går runt här hemma med lite stoltare steg.
Smiley 3d offre fleurs.gifTack!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Asa-N
2008-01-26 19:04
0

Ja Simson är en pärla :o))

Simson
2008-01-26 20:44
0

Oj oj! TACK snälla ni!!! Rodnar!Generad Fast innerligt glad! Skrattande

Härligt om jag kunnat göra lite positivt för er! Väl unnt! Så kul om mina små gåvor uppskattas!

Det kändes så bra i hjärteroten när jag läste tråden "Omtankens gåva" om Vanessa, dig och dotterns fina gåva. Ville visa detsamma.

Vill gärna vara kompis med så fina människor!!! Kram på er!Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
2008-01-26 21:46
0

Träffade som sagt Medde, Fliza (hon har eget nick nu), Wassago idag. Lyckan i Flizas ögon gick inte att ta miste på. Och baby Julia hade hon hela tiden i handen medan Flinga, isbjörnen, fick stanna och vakta bilen. Efter en stund så var baby Julia minst sagt varm och sönderkramad. Underbart att se denna lycka.

Brevet du skrivit, godiset, isbjörnen Flinga, fotona på dina katter värmde alla våra själar.

Vill även passa på att hälsa från Wassago som undrade hur du mådde nu med flytt och allt som kämpar med nu. Skickade en kram till dig.

Och det gör jag också. Många sådana. Kramar i massor till världens bästa Simson. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

vanessa
2008-01-26 21:49
0

Glömde att nämna örngottet som Simson gav mig. Den är så vacker, så skicka en megastor kram tilll hon som gjorde den. Vackrare örngott kan man knappt tänka sig. Tar kort på den senare så får ni se den. /Vanessa

marieborg
2008-01-27 18:12
0

Jag är också en beundrare av SimsonGlad Du ger alltid så snälla och förstående svar/inägg trots att du mår dåligt

Du verkar vara så otroligt stark! Hade inte orkat med allt det du nu klarat av inför flytten!

massor av kramar

vanessa
2008-01-27 23:40
0

Nu kommer en bild på mitt vackra örngott jag fått. Sedan även en när min ena kisse Tilda bara måste spana in den. Suck. /Vanessa

Simson
2008-01-28 12:04
0

Tack för alla snälla kommentarer!! Kyss

Pia har gjort dessa två örngott enkom för er så det finns bara ett av vardera i hela världen. Det finns en stor tanke bakom dem från både mig och Pia.

Kram alla vänner! Stora som små!!

medde
2008-01-28 13:35
0

#7 Att dom är gjorda med en speceiell tanke vet även min dotter, hon knackade på mitt huvud i morse då jag sov, coh muttrade att jag log lite med mitt huvud på HENNES!! örngott!!! Så det var bara att flytta huvudet, för det är hennes som hon fått av sin kompis simson! Bara så jag vet det.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Simson
2008-01-28 13:57
0

Medde: Vad söt hon är!

storAnnette
2008-01-28 14:27
0

Instämmer i kören,utan att ha träffat dig ser jag ändå att du är en hjärtegod,rolig och trevlig tjej!

PS:Jättesnyggt örngott!DS.

vanessa
2008-01-28 14:39
0

Ha Anette! Det finns bara den.

Har inte heller träffat Simson, men någon dag så kanske vi alla träffas IRL (In real life). Vem vet. Mötte ju Wassago i helgen, och har träffat folk i GBG som jag mött här på iFokus först (bor i Stockholm). Så har jag träffat Medde och Åsa också och fler.  Så man vet ju inte. Kul är det. Vem vet hur det blir på sommaren när man ger sig hemifrån då och då. /Vanessa

emiya
2008-01-29 00:29
0

Visst är Simson speciell, som ni alla här verkar vara! Underbart att ni finns!Glad

Häftigt örngott! *avundsjuk*Generad