Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etiketterböckerinformation
Läst 892 ggr
vanessa
0

Iron Maiden och MS

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är ett Iron Maiden fan, erkänner. Vad jag inte visste var att f.d. trummisen där har MS. Och de har startat en fond för insamling av pengar till i första hand honom, men sedan började det gå till MS-forskning. Fick veta det när jag fick ett paket av min bror med en tröja i som texten Clive Aid på.

Det både överraskade mig och gjorde mig väldigt lycklig. Det är typiskt min bror att hitta saker som han köper hjälper de som han köper saker av. Älskar hans gigantiska hjärta och är så glad att jag är en del av det hjärtat.

Clive Aid

Tröjan jag fick. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Simson
0

Var inte det en present med tanke bakom?!?! Vilken bror du har! Kram på han!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Wassago
0

Maiden e kanon! Så även du! ;) Verkar dessutom vara ett släktdrag!!Glad

vanessa
0

Visst är maiden kanon. Jag jobbade med konsertsäkerhet innan jag blev sjukskriven. Deppade ihop när jag blev sjukskriven och inte längre kunde jobba. Men jag fick se alla tre konserter i Globen i höstas. Mys. Men du missade min Maiden väska jag hade när vi träffades Wassago. Och så tror jag att jag hade Metallica t-shirt på mig. Är lite galen i rockmusik.

Min bror är underbar. Och singel, Simson :-). Han är generösare än mig. Alltid tankar bakom hans gåvor.

Tack Wassago och Simson. Ni värmer mitt hjärta.  /Vanessa

Simson
0

Går det att bli generösare än du? Han skulle jag vilja nypa i skinnet för att se om det inte är en dröm! Skämt åsido…han låter som en mycket bra person! Kram

Wassago
0

Får be om ursäkt för min bristande uppmärksamhet, men vi befann oss bara några meter från mina svartvita spottkobror å mina stora skallerormar…. En reptilmässa för mej e detsamma som när jultomten hunnit in i hallen för en sju åring! Skrattande

Gillar åxå lite äldre hårdrock! Men allra mest gamal hederlig Rock `n Roll från 50-60-talet!!

medde
0

#3 Singel?!?!? Men Simson kanske står först i kön?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
0

Fast egentligen är hon nummer två i kön, för jag har en annan vän jag tycker att han borde satsa på. Fast varken han eller hon vet om det. Men jag lovade ju Simson att vara äktenskapsmäklare :-). /Vanessa

Simson
0

Men som äktenskapsmäklerska så måste man använda flera folk? Vi kan ju inte alla boka in din bror?! Även om det vore bra?? *asg*

Vi kanske kan lagra honom på flaska och ge i piller till andra gubbs? Flört

storAnnette
0

Klona honom,vetja!

Hennum
0

hehe. en vanessas bror till alla! ^^

vilken fin t-shirt. :)

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

vanessa
0

Tydligen, nu kommer han springa och gömma sig om han läser detta. Är stolt över honom. Det är nog normalt att älska och se upp till storebror, men han är verkligen bra. Han har  ack så irriterande drag också. Ingen är fullkomlig utan det. Gäller bara att han hittar någon som kompenserar det :-). Fast jag ska nog inte lägga ut min bror här. Han blir nog nervös då.

Fast jag älskar t-shirten han gav mig, och så började tråden :-). /Vanessa - lillasyster