Hur korkad får man vara????
Troligen som mig…..
Jag kom igår på varför min vänstra axel inte ger med sig utan bara bråkar och bråkar…..
På jobbet har jag bokhyllan bakom mig där pärmarna står som jag jobbar med. Och vilken arm tror ni jag vrider bakåt och lyfter dessa tunga pärmar med??? Rätt gissat VÄNSTER…. *suck*
Så nu har jag möblerat om hela min arbetsplats, hade god hjälp av min chef. De pärmar jag använder dagligen står numera i hörnet på mitt skrivbord på HÖGER sida så jag är tvungen att ta dem med höger hand….
Tänk alla dessa år som gått utan att jag gjort den kopplingen???!!! Jösses jag borde låsas in någon stans….

Visst är det roligt när man kommer på en så enkel och uppenbar lösning?!!
Kram på dig!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja men så otroligt korkat av mig att inte komma på det för lääääänge sedan!!!
Tackar för kramen o skickar en tillbaka :o)
Bättrre sent än aldrig
Du är bara bäst Asa_N! Som förgyller våran tillvaro.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Man kan bli "hemmablind" på många sätt!! =)
Visst är det så.:-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hemmablind är bara förnamnet, efternamnet är banne mig inte uppfunnet…
Jag begriper fortfarande inte hur jag kunde vara så korkad!!! Kvinna som jag är och allt *S*

Fniss, du är härlig Åsa. Du minns väl husdjursmässan :-).
Man lever och går så ofta i gamla hjulspår av gammal och uppenbarligen ohejdad vana. Du motiverade mig nu att fundera lite på min tillvaro här hemma. Har ju ingen arbetsplats, ännu. Förändringen kommer att hjälpa dig en massa misstänker jag.
Fast jag skulle aldrig kalla dig korkad, inte ens om jag fick betalt för det. Förresten, betalt… /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Nå kan du glede deg over at skulderen din får det mye bedre, Åsa. Men det er utrolig hva slags vanedyr man er.. Du er ikke alene!

Jag har ofta ont i vänster axel. Har just kommit på att det är på den jag ligger för att ha koll på katterna när de är vakna på morgnarna…samt att jag kollar på tv liggandes på vänster axel i soffan… =)
I soffan ligger jag dock på höger axel sedan urminnes tider :O))
Inatt har det inte varit någon bra "axel-natt". Vänster sida är nog min sovsida har jag upptäckt, har vaknat varje gång jag vänt mig inatt… *gäsp*
O jag har inte gjort något jag inte borde med vänsterarmen, i alla fall inte som jag minns *S*

Hoppas du får en bättre axelsida i natt. Ta hand om dig. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.