OT Nå - vann rätt låt?
Schlagerfestival - vad anser ni om det fenomenet?
Den årliga frågan - vann rätt låt?
Var på 65-årskalas ikväll och missade alltihop, i bilen på väg hem hörde vi på radion vem som vunnit. Är kluven, vet inte vem jag skulle röstat på, hade ingen klar favorit. Perelli och hennes låt var ganska OK - eller?
Absolut inte, hade helst sett att Sanna hade vunnit.
Definitivt att rätt låt vann. Den har en bra chans i Belgrad. Sanna är en duktig sångerska men hon hade ju en låt som man kunde somna till!!! Den hade inte haft en chans i Belgrad. Jag höll på Charlotte Perelli, Rongedal, BWO eller Amy Diamond, alla de låtarna var sådana som sätter sig som en fläskläpp och inte släpper taget.
Jag måste nog säga att jag tror rätt låt vann för att åka till Belgrad med. Inte för att det är min typ av låt. Har alltid gillat Nordman, men tycker ändå inte att deras låt är en som inte skulle till Belgrad. Det skall vara låtar som typ "Hero" är tycker jag. Så för mig Grattis Perreli!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jag såg hockey… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Inte ett dugg intresserad av det hela om man säger så. Tittade lite när juryn gav sina röster och fnissade elakt och kanske en aningens sadistiskt åt poängen som Sjögren fick. Enda gången jag faktiskt hållt tummarna var när Ark vann. Samt tyckte om pyrot E-Type hade för några år sedan. När jag fortfarande var frisk och jobbade med konsertsäkerhet. Då vaktade jag dels pyrot. Gillar det under de kontrollerade formerna. Mys. Säger jag som inte klarar av att smälla en smällare ens. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#4 Helt OK att se på hockey! Det var väl Timrå som vann - eller?
#5 Klarar inte heller av smällar eller höga plötsliga ljud på grund av min hörselskada som bl a innebär ljudöverkänslighet. Men pyro kan vara jättetjusigt!

Älskar pyro, men har alltid på mig specialgjorda öronproppar. Men det är ett problem med de höga ljuden. Vi delar alltid ut proppar för att folks hörsel inte ska bli skadad. Fattar inte att mina öron höll på tiden innan proppar användes så ofta som nu. Då var det skämmigt så att säga. Fast jag hade tinnutis tidigare, men med mina nya proppar så har det blivit bättre och det evinnerliga irriterande suset eller vad man ska kalla det är så mycket mindre. Vad gör man inte för sina intressen :-). Utsätter sig, men något smartare. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

#7 Sant!