Vanessa sjuk
Vill tala om för er här inne att Vanessa är sjuk och kommer inte att kunna vara här inne på ett par dagar. Så nu får vi sköta oss bra så hon inte kommer in till ett kaos
Skämt o sido! Jag kommer att vara här varje dag. Kommer även att hålla daglig kontakt med Vanessa hur hon mår och vad som händer. Så jag kommer att hålla er informerade om hur hon mår.
Men nu hoppas vi att hon blir bra riktigt fort för sajten är inte den samma utan våran Vanessa!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Oj, vad har hon för sjukdom då? :/

Så sant så, skuggfolket utan Vanessa vore defenetivt inte detsamma även om jag e övertygad om att du e en fantastisk ersättare!! Hälsa henne så gott från mej å att jag hoppas hon snart mår bättre!!!

vad har hänt henne blev det något efter henne ruggmärgsprov? *orolig*
hälsa henne många krya på sig kramar från mig är du snäll
Jeg ønsker også at Vanessa blir bedre fort. God bedring, Vanessa, du er savnet!
Hälsa henne så mycket att hon kryar på sig, vi ska nog försöka sköta oss här inne :o)
#3 Troligtvis trodde hon att det berodde på detta. Men vet inte säkert.
Fick in ett medelande på telesvar i natt från Vanessa. Då var hon på väg hem från sjukhuset, tack o lov!
Jag kommer att försöka få tag i henne under dagen, och kommer att hälsa henne från er alla, samt att vi sköter oss här inne så hon ej orolig, för jag vet att ni alla betyder så mycket för henne och denna sajt. Jag saknar min goa vän med då hon sjuk.
Vanessa krya på dig

#6 åhh vad skönt att höra att hon har fått komma hem=) helt ärligt har känner jag ej vannessa ocg har inte skrivigt allt för mycket med henne här men det är en person jag ser upp till enormt så jag har vare mycket orolig*genera*

Vanessa, gumman!! Sänder dig de allra vackraste blommor och varmaste kramar så att det skall lätta upp din dag!! Längtar så efter dig! Längtar efter att få höra att du kommer dig upp i styrfart!! Healande tankar till dig!!
KRAAAAM!!
Kram till dig Medde som håller fart på siten men främst för att du sköter om Vanessa!! Hälsa att hon är saknad!

Simson kommer med blommor till er båda!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Jag har talat med Vanessa för ett par timmar sedan, hälsade till henne det ni skrivit,(Läste upp det) Hon vart jätteglad och rörd av era tankar till henne. Vill även säga tack till er! För detta ger henne så bra styrka att få höra.
Men hon är hemma nu, jag har sagt till henne att vi sköter och perfekt här inne, vi dansar inte på bordet! Och att hon är mycket saknad våran egna Vanessa!
Mvh medde

Jaa, hälsa henne så gott!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Hej, det är lilla jag. Känner mig väldigt liten just nu. Det var ryggmärgsprovet som skapade allt. Har gjort det tidigare och aldrig reagerat dåligt. Men denna gång hade jag en annan läkare, som sedan visade sig vara grön på det hela. OCh det straffade mig. Inte honom…
Han har kommit åt nerver som berör ben till rnacke, så jag har så fruktansvärt ont, och kan inte titta upp och ser ut som om jag är hundra år. För jag kan bara ser nedåt. Inte ens dricka ordentligt, för man måste ju böja huvudet lite bakåt när man dricker. Nu måste jag sluta, för det gör för ont. Men Simson, ditt vackra örngott jag fick från dig följde med mig till sjukhuset i natt, satt på min "magkudde" som jag kallar den.
Tack för alla vackra och underbara hälsningar. Nu lägger jag på så att säga för en stund. Vill också ge massa kramar till Medde. Min vetekudde runt hjärtat./Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Kul att du tittade in Vanessa! Det visar att du är lite bättre. MEN!! Vill inte att du överanstränger dig nu. Lova mig att var rädd om dig. Jag behöver min goa vän.

Usch, hoppas du blir ännu bättre snart. :( jobbigt att oerfarna läkare ska ställa till det så för en. självklart måste de lära sig, men man vill ju gärna kunna dricka vatten ändå… kan ja tro
krya på dej! 
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Men usch vad obehagligt!! Det går över snart hoppas jag!
Krya på dig och sköt om dig!!
Kramkram!!

Känner igen detdär med att inte kunna dricka en gång… så e det med min nackskada!! Krya på dej vännen!!!
Kram

Åh, vad jobbigt, Vanessa! Hoppas att det går över fort! Sköt om dig!
Kram på dig!
Hoppas allt återgår till det "normala" fortare än en fluga hinner fisa :o) Kram på dig.
Pratat med våran Vanessa! Hon börjar känna sig lite bättre. vilket vi hurrar för!! Men lite tur kommer hon in och hejjar på oss här i kväll. JIPPI!!!
Härligt att höra :o)

Så skönt att höra, man blir så orolig av sådant som hände henne!!

Hej, mina underbara vänner, vad jag saknat er. Känt mig patetiskt sorglig så det nog stått en hel orkester runt mig och spelat sorgliga visor. En orkester bara jag ser och hör, men de börjar droppa av en och en åt gången när jag mår bättre och bättre.
En sak har jag lärt mig dessa dagarm och det är att jag har tur gentemot många av er. För jag har inte smärtor i vanliga fall. Det har gjort så ont att jag velat skrika rätt ut, men inte velat skrämma katterna, grannarna och de i grannkommunen. Det har gjort ondare än när jag haft cystor som spruckit, vilket var en hemsk smärta. Tål smärta i vanliga fall rätt bra, men inte denna. Den som är inne i nacken, inte längs med. Den som inga värktabletter jag får äta kan ge sig på. Jag har blivit hundra år med nedsänkt blick.
Men nu idag så kan jag titta upp ibland, och röra hvudet försiktigt. Nu är smärtan mer i huvudet, men den biter alvedonen på till viss del.
Så imorgon är jag nog tillbaka igen, med mer ordning och lite mer rättstavad. Ni bryr er nog inte om stavning, men som skribent känns det inte bra att stava fel, vilket jag gjort mycket nu då jag inte kunnat röra mig. Suck, vilka krav jag har på mig.
Min riktiga läkare ringde idag och kollade hur det var. Snällt.
Jag har känt alla era goda tankar fara genom rymden till mig, och det har verkligen hjälpt mig en massa. Så tack, tack. /Vanessa
Härligt att ha dig här inne igen, som du ser du har varit saknad. Vilket jag även sagt till dig. Men skönt att se dig här inne igen Vanessa!

Vad härligt att höra att det går bättre och bättre för dig, Vanessa!!! Har varit orolig och tyckt synd om dig. Vet dock att du är en kämpe!
Massor med varma omtankar över nätet till dig!!! 
Det känns skönt att vi har Medde som håller "reda på dig"… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Skönt att höra att du mår bättre!
Vad gör några stavfel…………?!

För mig är stavfel en synd, för mig personligen. Men idag har jag kunnat vara ute och hälsade på svärmor och svärfar inne i stan. Var så lycklig för att träffa dem och sedan för att jag kunde gå med huvudet högt. Så nu är jag tillbaka och lämnar inte mina vänner här igen på ett tag hoppas jag. Ska skriva en artikel som handlar om… ryggmärgsprov. Lika bra att skriva om det som jag själv upplever och får insikt i.
Kramisar på er. /Vanessa
usch, låter hemskt. Sköt om dig!!!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

gud vad skönt att ha dig tillbaka vannessa=)

Så skönt att höra!! :)
Kan bara instämma i kören här! Härligt att ha dig åter min
vän:-)

jag sjunger oxå med i härligt att höra-kören :D hoppas att vår vackra sång får dej ännu bättre. ^^)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Bättre och bättre dag för dag :-). /Vanessa
Härligt att höra min vän!