OT: Ommöblering
Om någon inte har något speciellt för sig i helgen så är ni välkomna hem till mig :o) Dottern och jag ska byta sovrum med varandra och vi har upptäckt att vi har väldigt mycket saker *S*
Och så kom vi på att vi har diverse möbler som också måste byta plats så all bärhjälp mottages tacksamt :o)
Det blir fri tillgång på kaffe, glada tillrop och mat :o)
Synd jeg er så langt borte, eller skulle jeg gjerne tatt med meg Caroline og tatt i et tak! Håper dere får mye bra hjelp. Klem til dere begge!

Hmm, kakor och sådant från den nya sidan? Älskar choklad. Önskar verkligen att jag kunde hjälpa till men min man har bara en ledig dag denna helg så det vore trevligt att ägna den dagen med honom. Men, slickar mig om munnen coh drägglar en aning. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Men visst kan vi hjälpa jag och tös om du vill ha det. Kaffe vill jag ha för besväret, eller rättare sagt få igång mig att göra något! Så behöver jag det. Inga problem alls.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ja men det är ju lysande, hoppas bara Malin blivit pigg, men idag är hon feberfri i alla fall o känner sig bättre :O)
Men då kan vi ju slänga in en gratäng i ugnen och sedan äta tillsammans efteråt :O) ja det löser vi, kaffe är inget problem :o)
#4 låter både bra och kul :-) hör av dig.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jajjemen :o)
Nu är det ommöblerat i alla fall här och jag har kommit i ordning i mitt rum, dottern har dock inte det, det är en del plock där ännu. Alla möbler är på plats dock :o)

Trevligt att ha det gjort till kvällen!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja men det är mycket kvar att plocka här ännu. Men idag är jag trött i hela kroppen, inte så farligt med lederna men rygg och "bak-ben"
Men får man plocka lite här nu så mjukar det väl upp :O)
Ikke rart du blir trøtt av å flytte på flodhester ;-)
Nå idag är jag "back in business" så när som på ett antal blåmärken :o))