Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikett: anhörig
Läst 839 ggr
medde
0

Medde glad, mamma snart hemma

Nu gör jag kanske en liten löjlig tråd. Men det känns så bra just nu, att en sak går kan gå väl för engång skull. Min mamma kommer nog hem från sjukhsuet på torsdag efter att ha varit där i nästen 7 veckor!! Långa veckor har det varit, allt för att husläkarna där hon bor har huvudet under armen då dom arbetar. Men äntligen min lilla mamma ska få komma hem! YES!!!

!ORB_BLU

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Wassago
0

Ser absolut inget löjligt med den tråden min vän, tvärtom!!! Glädjs med dej och din mor!! Du om någonn behöver lite extra glädjeämnen just nu! Utan att på något sätt föringa andras lidande å problem!! Men det förstod ni säkert!!

Leffe
0

Vad är det för löjligt med tråden. Det är väl underbart att din mamma får komma hem

Asa-N
0

Åh vad härligt :o)

vanessa
0

Det är så underbart skönt och bra att hon ska få komma hem nu. Svär lite åt hennes läkare och sköterskor. Vet att förutom du och din dotter så kommer din mammas katt att bli så GLAD. Hälsa din mamma från oss på SKuggan. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
0

Det ska jag göra Vanessa, prommis! Har talat om mycket för henne då ni hälsat till henne samt, varit här då det varit jobbigt ang skolan. Det fina stödet jag fick då av er alla!

Mammas katt kommer att bli sååååå glad att hans matte kommer hem igen, må tro han saknat henne. Mig hatar han som pesten, då jag alltid gör något med han då jag där.

emiya
0

Hur har det gått, är hon hemma nu? Hoppas det!

medde
0

Yep, Hon är hemma nu! Vilket är så skönt. Katten är stormande lyclkig nu, pratade med henne just nu, och hennes katt har varit som ett plåster på henne sedan i går kväll. Han tycker väl det är skönt att vara hemma och ha även henne hemma igen. Men börjar den långa vägen tillbaka för henne. Men vi kommer att finnas hos henne och hjälpa som gott vi kan jag och tösa min.

vanessa
0

Jag vet att hon kommer bli väldigt väl omhändertagen av er. Förstår att kisse är som ett plåster, men misstänker att din mamma inte har något emot det :-).

Härligt att hon är hemma. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.