Gomorron bl.a. 29 mars
Så vaknade man till en solig lördag, härligt. Vaknade dock med en mycket stel axel och ömma fingerleder så det är omslag på gång i vädret, förhoppningsvis mot det bättre och varmare.
Hur som helst så måste här städas gerbilburar idag och 1 hamsterbur då det ska, om allt går som det ska, komma bebbar där på måndag, då gäller det att hon har ren bur nu då man sedan inte kan städa den på 14 dagar annat än pinkhörnan.
Men jag har ju gott om tid på mig idag så det får bli en bur då och då utspritt över dagen. Dottern är på något Manga-event här i centrum med övernattning och kommer inte hem förrän i morgon, ska gå ner med frukostmatsäck i kväll så hon har att äta i morgon bitti. Det ingår ingen mat. Middag får hon äta i centrum, hon har fått rikskuponger av mig så jag vet att hon äter mat och inte köper något annat.

Idag så har jag och mamma gjort centrum. En väldigt trevlig dag men jag blev ack så trött. Så nu har jag sovit en bunt timmar.
Måste lägga in en bild på en sovande gerbil, som finns på Djuraffären där jag tränar. Sedan lägger jag in en bild på några av fåglarna som handmatas. De ser alldeles förhistoriska ut :-).
Snart ska jag nog stappla in i köket och laga någon form av mat. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.